خانهاخبار
آنر 50 احتمالا اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 775G خواهد بود

آنر 50 احتمالا اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 775G خواهد بود

طبق شایعات، گوشی هوشمند آنر 50 به پردازنده اسنپدراگون 775G مجهز خواهد بود.
۱۴۰۰/۲/۲۷

شرکت کوالکام به تازگی تراشه جدید سری 7 خود با نام اسنپدراگون 780G با شماره ساخت SM7350 را معرفی کرد. اما با این حال آن‌ها در حال کار روی یک نسخه دانگرید شده با شماره ساخت SM7325 هستند که احتمالا با نام اسنپدراگون 775G از آن یاد خواهد شد.

یکی از افشاگران چینی که سابقه خوبی نیز در این زمینه دارد، مدعی شده است که اولین گوشی هوشمندی که میزبان این قطعه سخت‌افزاری خواهد بود، آنر 50 است.

image

 

گوشی هوشمند آنر 50 را می‌توان مقرون به صرفه ترین عضو خانواده Honor 50 به حساب آورد که در کنار آنر 50 پرو و آنر 50 پرو پلاس به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. مدل‌های پرو از این خانواده پیش بینی می‌شود که میزبان پردازنده اسنپدراگون 888 باشند. تاریخ رونمایی از این محصولات هنوز مشخص نیست. اما پیش بینی می‌شود که اعضای خانواده آنر 50 در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی شده و تاریخ عرضه آن‌ها نیز ماه جولای اعلام شده است.

از آن جا که آنر 50 حاصل همکاری با یک شرکت آمریکایی با نام کوالکام است، لذا انتظار داریم تا این محصولات با خدمات شرکت گوگل نیز همراه باشند. این موضوع می‌تواند هویت و شأن و شخصیت برند آنر در سراسر دنیا را مجددا بازگرداند.

اگر به خاطر داشته باشید، مسئولان هواوی به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا، تصمیم گرفتند تا لایسنس برند آنر که زیرشاخه هواوی به حساب می‌آمد را به شرکت دیگری واگذار نمایند و به این ترتیب، جلوی پیشرفت محصولات این برند را نگیرند. حالا با این تفاسیر، می‌توانیم انتظار بازگشت قدرتمندانه محصولات Honor به بازار گوشی‌های هوشمند و رقابت آن‌ها با محصولات تولید شده توسط شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ، اپل و شیائومی را داشته باشیم. به نظر شما، آیا سیاست‌های جدید در نظر گرفته در مورد برند آنر می‌تواند آن را مجددا به صحنه مسابقات برگردانده و شاهد محصولات جذاب و شگفت انگیزی از سوی این شرکت باشیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)