خانهاخبار
قابلیت کراس پلی بازی دستینی 2 پیش از موعد در دسترس کاربران قرار گرفت!

قابلیت کراس پلی بازی دستینی 2 پیش از موعد در دسترس کاربران قرار گرفت!

کاربران بازی دستینی 2 مدتهاست در انتظار دستیابی به قابلیت کراس پلی هستند و حالا به نظر می‌آید که استودیو بانجی به طور اشتباهی این قابلیت را منتشر کرده است!
۱۴۰۰/۲/۲۶

طرفداران دستینی 2 سالها منتظر اضافه شدن قابلیت کراس پلی به این بازی بودند و این ویژگی ماه‌ها زودتر از تاریخ عرضه‌اش، در دسترس کاربران قرار گرفته است. به گفته Video Games Chronicle، عرضه زودهنگام پشتیبانی از کراس پلی احتمالا یک اشتباه تکنیکی از سوی استودیوی بانجی است. مدیر بخش تعامل با مشتریان بانجی که Cozmo نام دارد در توییتی اعلام کرد که عرضه زودهنگام این ویژگی یک اشتباه بوده و کاربران در صورت تمایل می‌توانند تا پیش از حذف آن تا آخر هفته، این ویژگی را آزمایش کنند.

image

 

وی می‌گوید:

ما گزارشاتی از برخی از کاربران دریافت کردیم که خبر از دسترسی زودهنگام آنها به قابلیت کراس پلی می‌دهد؛ این ویژگی هنوز آماده عرضه نبوده و وضعیت فعلی آن، بیانگر تجربه کامل کراس پلی که مد نظر ما بوده، نیست. ما در این هفته دسترسی عموم به این ویژگی را قطع خواهیم کرد ولی تا آن زمان از تجربه آن لذت ببرید!

عرضه محتوای جدید برای این بازی که Season of the Splicer نام دارد از این هفته آغاز شده و برخی توانسته‌اند با بررسی کد بازی، شواهد وجود بتای کراس پلی را در این نسخه ببیند. دستیار کارگردان بازی دستینی 2 که جو بلک‌برن نام دارد، در ماه فوریه اعلام کرده بود که استودیو بانجی قصد عرضه قابلیت کراس پلی در پاییز امسال را دارد.

درباره اضافه شدن موقتی ویژگی کراس پلی به بازی دستینی 2 چه می‌اندیشید؟ آین از طرفداران این بازی شوتر با محوریت برروی لوتینگ هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)