خانهاخبار
بازی Hades برای پلی استیشن 4 نیز عرضه می‌شود

بازی Hades برای پلی استیشن 4 نیز عرضه می‌شود

عنوان Hades در هنگام عرضه توانست به نقد‌های بسیار مثبتی دست یافته و تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ شود. حالا با توجه به دریافت رده بندی سنی توسط این محصول برای کنسول PS4، به نظر می‌آید به زودی شاهد عرضه این بازی پرطرفدار برای این کنسول باشیم.
۱۴۰۰/۲/۲۵

به نظر رسد که عنوان پر طرفدار Hades در راه عرضه بر روی کنسول PS4 است. ResetEra موفق شدند تا صفحه دریافت رده بندی سنی نسخه PS4 این بازی را در سایت کمیته رده بندی بازی‌های کشور کره ببینند.

این بازی توسط استودیو سوپرجاینت گیمز ساخته شده و برای نخستین بار در ماه دسامبر ۲۰۱۸ به صورت Early Access در دسترس بازیکنان پی سی قرار گرفت و سرانجام در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ به صورت رسمی روی پی سی و کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ عرضه شد.

image

 

 استودیو سوپرجاینت هنوز بیانیه‌ای درباره عرضه Hades بر روی پلتفرم‌های دیگر منتشر نکرده است ولی با توجه به رده بندی سنی این محصول در کشور کره، احتمالا به زودی شاهد عرضه آن روی کنسول پرطرفدار پلی استیشن 4 خواهیم بود و ممکن است نسخه اکس باکس نیز در راه باشد.

Hades در عین طراحی و گیمپلی بسیار ساده خود، با ستایش و بازخورد مثبت اکثر منتقدین بازی روبرو شد و توانست جایزه بهترین بازی سال را از بسیاری از رسانه‌های شناخته شده گیمینگ، از جمله یوروگیمر دریافت کند.

درباره عرضه Hades روی کنسول PS4 چه فکر می‌کنید؟ آیا منتظر این بازی بودید یا پیش از این بر روی پی سی آن را تجربه کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)