خانهاخبار
پوکو M3 پرو 5G با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ عرضه خواهد شد

پوکو M3 پرو 5G با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ عرضه خواهد شد

ظاهرا شیائومی تصمیم دارد تا گوشی پوکو M3 پرو 5G را با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ راهی بازار کند
۱۴۰۰/۲/۲۵

مدیران پوکو اخیرا اعلام کرده‌اند که پوکو M3 پرو 5G که قرار است در تاریخ ۱۹ می از راه برسد، به جای تراشه اسنپدراگون از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد. ظاهرا پردازنده انتخابی برای این گوشی دیمنسیتی ۷۰۰ است.

مدیران پوکو دلیل استفاده از این پردازنده قدرت خوب و فناوری بالا در تولید این تراشه ۷ نانومتری را عنوان کرده‌اند. علاوه بر قدرت خوب مصرف مناسب انرژی هم مد نظر بوده و به همین خاطر دیمنسیتی ۷۰۰ انتخاب شده است. در پستی که در توییتر منتشر شده اعلام شده که سرعت بیشتری برای تمام سرگرمی‌های مورد نظر کاربران لازم است. پوکو هنوز هیچ چیز دیگری را در مورد گوشی پوکو M3 پرو 5G فاش نکرده است، اما به تازگی رندرهای منتشر شده در رسانه‌ها طراحی آن را لو داده است. این گوشی حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوریین سه‌گانه در پشت گوشی و حفره‌ای در نمایشگر برای دوبین سلفی عنوان کرد.

از آنجا که اسکنر اثر انگشت به کاررفته در گوشی در کناره‌ها و احتمالا روی دکمه پاور قرار دارد، شاید پنل استفاده شده در این گوشی از نوع LCD باشد. البته چندی قبل ردمی نوت 10S که در هند معرفی و عرضه شد نیز از اسکنر اثر انگشت در کناره‌ها بهره می‌برد اما نمایشگر آن از نوع AMOLED بود و ممکن است پوکو ام۳ نیز به چنین نمایشگری مجهز شود. به هرحال باید منتظر ماند و دید که این شرکت پوکو چه نمایشگری برای گوشی ام ۳ در نظر گرفته است.  

image

 

همانطور که گفته شد گوشی Poco M3 Pro 5G یک Redmi Note 10 5G دیگر با طراحی متفاوت است و اگر واقعا درست باشد می‌توان انتظار یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD را داشت که از وضوح +FullHD برخوردار باشد. البته باید خاطرنشان کرد که این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه اشاره کرد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه تامین انرژی این گوشی نیز به دوش یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۸ واتی پشتیانی می‌کند.

گوشی جدید پوکو قرار است تا ۵ روز دیگر رونمایی شود واحتمالا تا آن روز ویژگی‌های بیشتری از گوشی منتشر خواهد شد. باید دید گوشی پوکو M3 Pro 5G در کنار این همه هیاهو از ویژگی‌های مناسبی برخوردار است یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)