خانهاخبار
شایعه: ایرپادز 3 و اپل موزیک HiFi روز ۲۸ اردیبهشت ماه از راه می‌رسند

شایعه: ایرپادز 3 و اپل موزیک HiFi روز ۲۸ اردیبهشت ماه از راه می‌رسند

آیا به معرفی ایرپادز 3 و سرویس HiFi اپل موزیک نزدیک شده‌ایم؟
۱۴۰۰/۲/۲۴

به تازگی شایعه‌ای جدید منتشر شده که می‌گوید اپل قرار است ایرپادز 3 و سرویس HiFi از اپل موزیک را روز سه‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه و به وسیله یک بیانیه خبری روی وب‌سایت معرفی و عرضه کند.

این خبر را یک یوتیوبر به اسم Luke Miani منتشر کرده اما خب وی سابقه درخشانی ندارد و احتمال اینکه این خبر در حد یک شایعه باقی بماند و این اتفاق رخ ندهد، زیاد است.

image

 

ممکن است تصور کنید معرفی ایرپادز و درواقع یک محصول جدید توسط بیانیه خبری، شاید از اپل بعید باشد اما باید یادآوری کنیم که هدفون‌های ایرپادز پرو هم در سال ۲۰۱۹ و به وسیله یک بیانیه خبری روی وب‌سایت اپل معرفی شدند. بنابراین اینکه ایرپادز 3 را به جای دیدن در یک مراسم اختصاصی، در یک بیانیه خبری ببینیم، چندان هم دور از انتظار نیست.

ایرپادز 3 عملا قرار است بزرگترین بروزرسانی باشد که مدل معمولی ایرپادز دریافت می‌کند. نسل اول این هدفون در کنار آیفون 7 معرفی شد و نسل دوم آن هم سال 2019 با تغییراتی کوچک به بازار آمد. حالا در نسل سوم قرار است شاهد باز طراحی این هدفون باشیم و گویا طراحی این هدفون‌ها بسیار شبیه به ایرپادز پرو خواهد شد. با این تفاوت که ایرپادز3 مثل ایرپادز پرو دارای سری‌های سیلیکونی نخواهد بود و مثل نسل‌های قبلی‌اش در گوش قرار می‌گیرد.

مینگ چی کو درباره نسل جدید ایرپادز گفته بود که قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به تولید انبوه برسد و همین موضوع، معرفی آن در هفته آینده را با ابهام مواجه کرده است. در کنار ایرپادز جدید، اپل قرار است سرویس HiFi را هم به اپل موزیک اضافه کند که به صورت خلاصه، قرار است بتوان موزیک‌های موجود را با بالاترین کیفیت روی این سرویس پخش کرد. 

با توجه به گزارش‌های منتشر شده پیرامون این ویژگی، اپل موزیک در حالت HiFi هم همچنان ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه هزینه خواهد داشت که از دیگر سرویس‌هایی که ویژگی مشابه را عرضه می‌کنند، ارزان‌تر خواهد بود.

اینکه اپل موزیک HiFi را هفته آینده خواهیم دید یا نه را هم هنوز مطمئن نیستیم اما اگر این اتفاق نیفتد، کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC امسال، زمان خوبی برای معرفی این سرویس خواهد بود. پیش‌تر در یک پست جداگانه به تمام چیزهایی که از WWDC 2021 انتظار داشتیم، پرداخته بودیم که از اینجا می‌توانید آن مطلب را هم مطالعه کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)