خانهاخبار
ال جی قصد عرضه محتوای انحصاری روی تلویزیون‌های OLED خود را دارد

ال جی قصد عرضه محتوای انحصاری روی تلویزیون‌های OLED خود را دارد

شرکت ال جی در زمینه عرضه تلویزیون‌های OLED موفقیت بسیاری کسب کرده و قصد دارد تا با کمپینی به نام Only on OLED، شروع به عرضه محتوای انحصاری بر روی این محصولات کند.
۱۴۰۰/۲/۲۲

شرکت ال جی خبر از آغاز کمپینی به نام Only on OLED می‌دهد که هدف آن، عرضه محتوای انحصاری روی تلویزیون‌های اولد این شرکت است که طرفداران بسیاری نیز دارند. این کمپین رویداد‌های انحصاری، محتوای مربوط به گیمینگ، ورزش و سینما را در اختیار کاربران این تلویزیون‌ها قرار می‌دهد. به گفته ال جی، کمپین Only on OLED شامل محتوایی مانند تقابل سلبرتی‌ها در بازی‌های ویدیویی، مستندهای کوتاه با حضور وزرشکاران معروف و تریلرهای اختصاصی از فیلم‌های مورد انتظار سال شده و ال جی این محتوا را در اپلیکیشن FOMO Channel برای کاربران قرار می‌دهد.

image

 

پگی انگ، معاون مدیر بخش بازاریابی ال جی چنین می‌گوید:

« تلویزیون‌های اولد ال جی تجربه‌ای بی‌همتا از سرگرمی را به خانه شما می‌آورند. ما در کمپین Only on OLED قصد داریم تا محتوایی سرگرم کننده و خاص را در زمینه سینما، ورزش و گیمینگ در اختیار مشتریان قرار دهیم. »

کمپین Only on OLED از روز ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) آغاز شد و نخستین رویداد آن تقابل موزیسین مشهور یعنی دی‌جی خالد و مگان فاکس، بازیگر شناخته شده، در بازی فورتنایت خواهد بود. این نبرد ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد و در کانال توییچ تیم گیمینگ Evil Geniuses نیز استریم می‌شود. در طول بازی یکی از گیمر‌های Evil Geniuses به نام جاستین کتز یا همان FearItself به دی‌جی خالد کمک کرده و بازیکن معروف سری کانتر استرایک یعنی ویلتون پرادو یا همان Zews نیز به مگان فاکس آموزش می‌دهد.

دی‌جی خالد می‌گوید:

شما فقط در کمپین Only on OLED می‌توانید رویدادی مانند این را مشاهده کنید. این کمپین بسیاری از چیز‌هایی که مورد علاقه کاربران است مانند گیمینگ، ورزش، سینما و موسیقی را یکجا در دسترسشان می‌گذارد. شما باید استفاده از تلویزیون‌های اولد ال جی را تجربه کنید؛ نمی‌توانم هیچ تلویزیون بهتری را برای بازی در مقابل مگان فاکس تصور کنم.

مگان فاکس نیز می‌گوید:

من سالهای بسیاری از زندگیم را وقف گیمینگ کرده‌ام ولی تجربه بازی بر روی تلویزیون‌های اولد ال جی واقعا متفاوت است. وقتی از من برای بازی در برابر دی‌جی خالد در این کمپین دعوت شد واقعا نمی‌توانستم نه بگویم. بازی کردن روی تلویزیون‌های اولد ال جی به شما حس این‌ را می‌دهد که یک گیمر حرفه‌ای هستید.

به غیر از محتوای مربوط به گیمینگ، کمپین Only on OLED شامل محتوای انحصاری مربوط به ورزش بوده و قرار است بسیاری از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۱ نیز در آن نمایش داده شوند. قرار است در ماه آینده نیز دو فیلم مستند کوتاه با حضور بازیکنان مشهور فوتبال و بسکتبال در این کمپین قرار داده شوند تا طرفداران آنها بتوانند با زندگی این بازیکنان بیشتر آشنا شوند.

image

 

ال جی همچنین با استودیو فیلم سازی برادران وارنر شروع به همکاری کرده و پشت صحنه بسیاری از فیلم‌های معروف این استودیو را در تلویزیون‌های اولد خود به صورت انحصاری برای کاربران عرضه کرده است.

ال جی نخستین شرکتی بود که تکنولوژی اولد را به نمایشگر‌های بزرگ تلویزیون آورد و حالا توانسته بیش از یک میلیون تلویزیون اولد را در آمریکا بفروشد. اکثر منتقدان تلویزیون‌های اولد ال جی را یکی از بهترین‌های بازار می‌دانند زیرا کیفیتی مثال زدنی داشته و نیازی به بک لایت نیز ندارند. این تلویزیون‌ها شامل بیش از ۸.۲ میلیون پیکسل هستند که هر کدام به تنهایی کار کرده و با کیفیت ترین رنگ مشکی را به کاربران نمایش می‌دهند. تلویزیون‌های اولد در نمایش جزئیات در تصاویر تاریک و همچنین نمایش رنگ‌ها نیز بسیار بهتر از سایر تلویزیون‌ها عمل می‌کنند. نمایشگر‌های اولد ال جی برای گیمینگ و مشاهده مسابقات ورزشی نیز بهترین بوده و بسیار روان‌تر از رقبا هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)