خانهاخبار
ریلمی 8 و Realme 8 5G آهسته در تمام بازارهای جهانی عرضه می‌شوند

ریلمی 8 و Realme 8 5G آهسته در تمام بازارهای جهانی عرضه می‌شوند

دو گوشی جذاب ریلمی که با قیمت مقرون به صرفه، مشخصات سخت‌افزاری خیلی خوبی هم دارند، به صورت آهسته در حال عرضه شدن در بیشتر نقاط جهان هستند.
۱۴۰۰/۲/۲۲

چند هفته پس از عرضه ریلمی ۸ و ریلمی ۸ 5G در بازاراهای آسیا، اکنون خبر رسیده که قرار است این گوشی‌ها در اروپا نیز عرضه شوند. سه کشور اول نیز انگلستان، ایتالیا و اسپانیا خواهند بود.

ریلمی ۸ با دو پیکربندی ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ در دسترس است و قیمت‌ آن نیز به ترتیب ۱۹۹ و ۲۱۹ پوند است. این گوشی‌های هوشمند را می‌توانید همین حالا از وب سایت شرکت خریداری کنید. ریلمی ۸ و ریلمی ۸ 5G در دو رنگ عرضه می‌شود که مشکی و نقره‌ای هستند. البته در کناره گوشی‌ها رنگ‌ها متفاوت است که جلوه‌ای بهتر به این گوشی‌ها داده است.  

image

 

گوشی ریلمی ۸ 5G از مشخصات خوبی بهره می‌برد. در پنل جلویی این گوشی یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز وجود دارد. قابل ذکر است گوشی ریلمی ۸ از یک پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند که در هر دو نرخ لمس ۱۸۰ هرتز خواهد بود. نسل گذشته این گوشی یعنی ریلمی ۷ 5G از نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. نسخه 5G ریلمی ۸ از یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود در حالی که نسخه معمولی از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در خدمت کاربر است. همچنین نسخه معمولی این گوشی از شارژر سریعتری بهره می‌برد و با کمک شارژر ۳۰ واتی در مقایسه با نسخه 5G سریعتر شارژ می‌شود.

ریلمی ۸ 5G نیز در دو پیکربندی عرضه می‌شود که ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ هستند. قیمت نیز ۱۹۹ و ۲۴۹ پوند است، اما کسانی که این گوشی را پیش سفارش می‌دهند می‌توانند از تخفیف ۲۰ پوندی بهره‌مند شوند. فروش هر دو گوشی از ۲۰ می آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)