خانهاخبار
نام تبلت مقرون به صرفه بعدی سامسونگ مشخص شد

نام تبلت مقرون به صرفه بعدی سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در آینده نزدیک، تبلتی جدید با قیمتی مناسب را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۲

شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا به مرور، خط تولید گلکسی تب S7 را گسترش دهد و یک محصول مقرون به صرفه در کنار A7 Lite، در ماه ژوئن با این پیشوند رونمایی کند.

در ابتدا تصور می‌شد اسم این تبلت، گلکسی تب S7 لایت باشد. کمی بعد یکی دیگر از منابع لو دهنده گفت که اسم این تبلت قرار است گلکسی تب S7 پلاس باشد. حالا گزارش سومی توسط سم موبایل منتشر شده و گویا بر اساس اسناد و مدارک دیده شده، سامسونگ اسم این تبلت را گلکسی تب S7 XL خواهد گذاشت!

نام این محصول  کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما چندان غیر منطقی هم نیست. ظاهرا مسئولان سامسونگ واژه پلاس را برای محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری بالاتر به صورت رزرو شده نگه داشته‌اند و عبارت XL نیز به سایز بزرگ‌تر آن مربوط می‌شود. واژه لایت هم مانند روال قبل، به مقرون به صرفه بودن این تبلت اشاره دارد. در حالی که نام این دستگاه تا حد زیادی سخت در دهان می‌چرخد، اما به هر حال شیوه‌ای است که مسئولان سامسونگ برای نام‌گذاری این محصول در نظر گرفته‌اند.

در کنار مشخص شدن نام اصلی این تبلت، ایوان بلس افشاگر معروف و سرشناس دنیای تکنولوژی تصاویری از گلکسی تب S7 XL لایت را نیز منتشر کرده است که این دستگاه را در سه رنگ نقره‌ای، سبز و آبی به نمایش می‌گذارد.

 

مانند سایر محصولات قرار گرفته در خط تولید Tab S7، این تبلت نیز از شکل و شمایل جذابی برخوردار است. اما متأسفانه قدرت آن در مقایسه با مدل‌های دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت. از جمله مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب S7 XL لایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدراگون 750G
  • چهار گیگابایت رم (قابل ارتقاء به کمک حافظه داخلی)
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • وای فای 5
  • پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی از طریق درگاه USB-C

زمانی که صحبت از قیمت به میان می‌آید، متأسفانه اطلاعاتی در مورد گلکسی تب S7 XL لایت منتشر نشده است. اما پیش بینی می‌شود که این محصول با قیمت 400 دلاری روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)