خانهاخبار
عکسی از ایرفون بی‌سیم رده بالای جدید سونی منتشر شد

عکسی از ایرفون بی‌سیم رده بالای جدید سونی منتشر شد

شرکت سونی سابقه خوبی در زمینه تولید ایرفون‌ها دارد و به تازگی عکسی از جانشین ایرفون بی‌سیم WF-1000XM3 منتشر شده است.
۱۴۰۰/۲/۲۲

ایرفون‌های شرکت سونی معمولا کیفیت بسیار خوبی دارند و ایرفون بی‌سیم WF-1000XM3، بدون شک یکی از بهترین محصولات بازار محسوب می‌شود؛ بنابراین عرضه نسل بعدی آن توسط این شرکت چندان بعید به نظر نمی‌رسد و خوشبختانه به تازگی خبری دریافت کردیم که بیانگر عرضه این محصول در آینده نزدیک است.

The Walkman Blog توانسته با به دست آوردن برخی اسناد FCC، تایید کند که سونی این ایرفون بی‌سیم را تا ماه ژوئن معرفی خواهد کرد. عکس به دست آمده از این محصول از یک فایل PDF استخراج شده و طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد. البته ممکن است که این تنها یک مدل اولیه بوده و شاهد تغییرات کوچکی در ظاهر آن باشیم.

image

 

به هر حال، این عکس با آنچه از جعبه محصول که مدتی پیش لو رفته بود دیده بودیم، تطابق دارد؛ بنابراین نسخه نهایی نباید تفاوت چندانی با آن داشته باشد.

از حالا می‌دانیم که ایرفون بی‌سیم سونی WF-1000XM4 تا ۶ ساعت عمر باتری داشته و از Hi-Res Audio نیز پشتیبانی خواهد کرد. طبیعتا این ایرفون به همراه یک کیس عرضه خواهد شد که وظیفه شارژ دو گوشی را به عهده دارد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ایرفون سونی WF-1000XM4 احتمالا تا ماه آینده عرضه شده و ممکن است در روز ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به بازار بیاید. البته امکان تغییر این تاریخ نیز وجود دارد.

نظرتان درباره ایرفون بی‌سیم جدید سونی چیست؟ آیا منتظر عرضه آن هستید یا محصولات اپل، سامسونگ یا شیائومی را در این زمینه ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)