خانهاخبار
امکان دانگرید به iOS 14.5 از سوی اپل مسدود شد

امکان دانگرید به iOS 14.5 از سوی اپل مسدود شد

اپل شب گذشته، اجازه دانگرید یا ریستور به iOS 14.5 را لغو کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۱

اگر از جمله کاربران آیفون اپل باشید، مطمئنا می‌دانید که به تازگی بروزرسانی iOS 14.5.1 در اختیار دارندگان این گوشی هوشمند قرار گرفته است. اگر این آپدیت نرم‌افزاری را روی آيفون خود نصب کرده‌اید، دیگر امکان دانگرید به آی او اس 14.5 را نخواهید داشت.

به گزارش مک رومورز، شب گذشته اپل امکان دانگرید یا ریستور به iOS 14.5 را مسدود کرد و در صورتی که آیفون خود را آپدیت کرده یا مجبور به ریستور شوید، به صورت مستقیم نسخه آی او اس 14.5.1 روی گوشی هوشمند شما نصب خواهد شد. همچنین در صورت آپدیت به این ورژن جدید، امکان دانگرید به نسخه پیشین برای شما میسر نخواهد بود.

image

 

اپل معمولا پس از ارائه آپدیت جدید آی او اس، قابلیت دانگرید به نسخه‌های پیشین را لغو می‌کند. به این ترتیب کاربران  تشویق خواهند شد تا همواره دستگاه خود را بروز نگه داشته و از امکانات و قابلیت‌‌های جدید پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند.

اگر آیفون خود را پیش از این به iOS 14.5 آپگرید نکرده بودید، چنین امکانی برای شما میسر نبوده و در صورت مراجعه به Settings> General> Software Update و ضربه زدن روی دکمه اینستال و نصب آپدیت جدید، آیفون شما به صورت مستقیم به iOS 14.5.1 آپگرید خواهد شد.

اپل در iOS 14.5 امکان باز کردن قفل صفحه نمایش هنگام همراه داشتن ماسک روی صورت از طریق اپل واچ را در اختیار کاربران این دو محصول گذاشته است. همچنین ویژگی App Tracking Transparency نیز در این نسخه، به شما کمک می‌کند تا اجازه دسترسی اپلیکیشن‌های سوم شخص به لوکیشن دستگاه و ردیابی شما مسدود شده و به این ترتیب،‌ حریم شخصی‌تان بیش از پیش در امان خواهد بود.

شما هم اینک می‌توانید با مراجعه به Settings> General> Software Update آیفون خود را به آخرین نسخه موجود، یعنی iOS 14.5.1 آپدیت کرده و از امکانات و قابلیت‌های این نسخه استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)