خانهاخبار
تصویر منتشر شده از آنر 50 زبان طراحی آن را لو داد!

تصویر منتشر شده از آنر 50 زبان طراحی آن را لو داد!

امروز در رسانه‌های خبری شاهد افشای تصویر گوشی هوشمند آنر 50 بودیم.
۱۴۰۰/۲/۲۰

طبق شایعات پیشین، گوشی هوشمند آنر 50 قرار است تا در ماه ژوئن به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود. اما تصویری که امروز منتشر شده، حرف و حدیث‌ها در مورد زبان طراحی آن که از ماه آوریل در رسانه‌های خبری نقل شده بود را مورد تأیید قرار داده است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در پشت بدنه این گوشی هوشمند دو حلقه دایره ای شکل دیده می‌شود که یکی از آن‌ها، میزبان دو سنسور جداگانه خواهد بود که یکی از آن‌ها، به سنسور پریسکوپ تعلق پیدا خواهد کرد.

image

 

در حالی که این اولین باری نیست که شاهد زبان طراحی دایره‌ای شکل و دو حلقه جداگانه در پشت بدنه هستیم، اما این تصویر رندر شده تا حد زیادی به مدل نهایی این گوشی هوشمند شباهت دارد. شخص منتشر کننده این تصویر،‌ متأسفانه اطلاعاتی در مورد واقعی بودن آن یا حاصل رندر شدن یک طرح CAD را ارائه نداده است. اما در نمای کلی، به نظر می‌رسد که این تصویر تا حد زیادی به آنر 50 شبیه است. در پشت بدنه، احتمالا شاهد سنسور تله فوتو به عنوان دوربین اصلی خواهیم بود و گزینه دیگر نیز طبق نظر تحلیلگران، به دوربین الترا واید اختصاص پیدا خواهد کرد.

البته ممکن است که این تصویر به آنر 50 پرو یا آنر 50 پرو پلاس مربوط بوده و نسخه استاندارد این مدل، از سنسور تله فوتو بی بهره بوده و به جای آن، یک دوربین 2 مگاپیکسلی پرتره در نظر گرفته شده باشد تا به این ترتیب، تا حد زیادی در هزینه‌های اولیه آن صرفه جویی به عمل آمده و قیمت نهایی دستگاه نیز از این طریق کاهش پیدا کند.

image

 

با تمام این تفاسیر، باید تا ماه ژوئن و رویداد رسمی معرفی این گوشی‌های هوشمند منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه محصولاتی در قالب خانواده آنر 50 معرفی خواهند شد و هر یک از آن‌ها، حاوی چه ویژگی‌هایی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)