خانهاخبار
ردمی گوشی گیمینگ دیگری را با پردازنده دیمنسیتی 1100 عرضه می‌کند

ردمی گوشی گیمینگ دیگری را با پردازنده دیمنسیتی 1100 عرضه می‌کند

با اینکه هنوز مدت زیادی از معرفی گوشی ردمی K40 گیمینگ نگذشته است، به نظر می‌آید ردمی قصد دارد گوشی گیمینگ جدیدی را نیز عرضه کند.
۱۴۰۰/۲/۱۹

گوشی ردمی K40 گیمینگ که در ماه گذشته معرفی شد، توانست محبوبیت بسیاری کسب کرده و شیائومی موفق شد تا تنها در یک دقیقه ۱۰۰٫۰۰۰ عدد از این گوشی‌ها را بفروشد. بنابراین دور از انتظار نیست که این شرکت قصد تکرار این موفقیت را داشته باشد و بخواهد تا چند گوشی مشابه K40 گیمینگ را در آینده نزدیک عرضه کند.

سری گوشی‌های K مدتی است که در بازار حضور دارند و به نظر می‌آید که در آینده می‌توانیم منتظر اضافه شدن زیر مجموعه K گیمینگ به این سری نیز باشیم.

image

 

به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی Weibo که سابقه خوبی نیز در زمینه افشای اطلاعات دارد، ردمی در کنار K40 گیمینگ، در حال کار روی گوشی دیگری هم هست. گویا این گوشی مذکور نیز از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1100 استفاده خواهد کرد که کمی از دیمنسیتی 1200 به کار رفته در K40 گیمینگ ضعیف‌تر است.

تفاوت این دو پردازنده در عملکرد چندان محسوس نیست و در واقع دیمنسیتی 1200 از هسته کورتکس A78 با قدرت ۳.۰ گیگاهرتز استفاده کرده ولی در دیمنسیتی 1100 شاهد استفاده از هسته کورتکس A78 با قدرت ۲.۶ گیگاهرتز هستیم. هر دوی این پردازنده‌ها از پردازنده گرافیکی مالی G77 استفاده کرده و با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته می‌شوند.

به نظر می‌آید که این گوشی، در واقع نسخه لایت K40 گیمینگ است و قیمت کمتری نسبت به برادر بزرگترش دارد. پس از بررسی مشخصات احتمالی لو رفته از این محصول، احتمال حقیقت داشتن این فرضیه افزایش می‌یابد. این گوشی از یک نمایشگر حفره‌ دار با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ استفاده می‌کند که دقیقا مشابه K40‌ گیمینگ است. امیدواریم که پنل این گوشی نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی و HDR 10+ را نیز حفظ کند.

image

 

از دیگر تشابهات این گوشی با K40 گیمینگ، می‌شود به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد.

درباره امکان عرضه گوشی گیمینگ دیگری توسط ردمی چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)