خانهاخبار
نظرسنجی اپل، احتمال وجود سنسور پایش قند خون در اپل واچ بعدی را قوی‌تر کرد

نظرسنجی اپل، احتمال وجود سنسور پایش قند خون در اپل واچ بعدی را قوی‌تر کرد

تحقیقات جدید نشان دهنده آن است که اپل در نظر دارد تا سنسور سنجش میزان قند خون را به ساعت هوشمند بعدی خود اضافه کند.
۱۴۰۰/۲/۱۸

به تازگی اپل با ارائه یک نظرسنجی، خبرهای خوبی به علامندان به اپل واچ داده است.  به گزارش 9to5Mac، اپل روز گذشته یک نظرسنجی را برای کاربران اپل واچ ارسال کرده است و در آن، سوالاتی در مورد روش‌های چک کردن عادت‌های غذایی، ملزومات پزشکی و میزان قند خون از کاربران پرسیده است.

گزارش 9to5Mac در این باره به شرح زیر است:

یک کاربر برزیلی روز گذشته، تصویر زیر که جزئی از یک نظرسنجی دریافت شده در قالب ایمیل بوده را به اشتراک گذاشته است. در این ایمیل ارسال شده، اپل از کاربران درخواست کرده تا فیدبک خود در مورد تجربه کار با اپل واچ را با مراجعه به لینک درج شده در متن ایمیل با کوپرتینویی‌ها به اشتراک بگذارند.

در بخشی از این نظرسنجی، اطلاعاتی در حوزه سلامت نیز دیده می‌شود که عضو جدایی ناپذیر و بخش موثر در فروش اپل واچ را به خود اختصاص داده است. ابتدا در مورد قابلیت‌های گنجانده شده در پلتفرم واچ او اس مانند قدم شمار، نمایش میزان ارتفاع طی شده، حلقه‌های فعالیت، به یادآورنده‌های بلند شدن از روی صندلی و اپلیکیشن Workout از کاربران سوال شده و آن‌ها علاقمند هستند بدانند کدام یک از این ویژگی‌ها برای افراد استفاده کننده از اپل واچ کاربرد بیشتری دارد.

در ادامه این سوالات، اپل از کاربران در مورد اپلیکیشن‌های سوم شخص در حوزه سلامت نیز سوال پرسیده است. این سوال‌ها در حوزه ردیابی فعالیت‌های ورزشی، مانیتور کردن عادت‌های غذایی و مدیریت سایر موارد در حوزه سلامت مانند مسائل پزشکی و پایش میزان قند خون نیز ادامه پیدا کرده است.

image

 

چندی است که شایعات در مورد اضافه شدن سنسور سنجش میزان قند خون به اپل واچ سری 7 شنیده می‌شود. این محصول به احتمال زیاد، در فصل پاییز به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

البته این اولین باری نیست که اپل، نظرسنجی‌هایی در حوزه سلامت را برای کاربران اپل واچ ارسال می‌کند. بد نیست بدانید پیش از این که آداپتور شارژر و هدفون از جعبه خانواده آیفون 12 حذف شود، کوپرتینویی‌ها یک نظرسنجی در مورد میزان کاربردی بودن این قطعات سخت‌افزاری را برای کاربران این گوشی هوشمند ارسال کرده بودند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)