خانهاخبار
آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچی معرفی شد

آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچی معرفی شد

شرکت آنر امروز تبلت جدیدی معرفی کرده است که آنر تبلت X7 نام دارد. این تبلت یک محصول مقرون به صرفه است و در ادامه نگاهی به مشخصات آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۲/۱۷

شرکت آنر امروز تبلت جدید خود با نام آنر تبلت X7 را معرفی کرد. این تبلت از پردازنده هیلیو P22T استفاده کرده و با اندروید 10 به همراه رابط کاربری Magic UI 4.0 عرضه خواهد شد. این تبلت دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت‌های حافظه microSD نیز جهت افزایش حافظه‌اش پشتیبانی می‌کند.

image

 

تبلت X7 با یک نمایشگر ال‌سی‌دی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۸۰۰ پیکسل عرضه شده و دارای پشتیبانی از حالت E-Book جهت اعمال فشار کمتر روی چشم‌ها در هنگام مطالعه طولانی مدت است. این تبلت به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.  

پنل پشتی تبلت X7 از جنس فلز ساخته شده و روکش آن موجب این خواهد شد تا به سادگی از دست لیز نخورد. ضخامت این تبلت نیز ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۲۵ گرم است. این تبلت با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که توسط یک پورت microUSB و با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در این محصول وجود دارد.  

image

آنر این تبلت را با قرار دادن ویژگی‌های آموزشی و قابلیت‌های مخصوص کودکان، گزینه بسیار مناسبی برای والدینی کرده که قصد تهیه یک تبلت برای فرزندشان را دارند.

آنر تبلت X7 در سه نسخه متفاوت در کشور چین عرضه خواهد شد. مدل وای فای این محصول با قیمت ۸۹۹ یوآن (حدود ۱۴۰ دلار / ۱۱۵ یورو) به بازار آمده؛ مدل 4G ان با قیمت ۱۱۹۹ یوآن (حدود ۱۸۵ دلار / ۱۵۵ یورو) عرضه شده و در نهایت نسخه مخصوص کودکان که با قاب سیلیکونی عرضه خواهد شد قیمت ۹۹۹ یوآنی (حدود ۱۵۵ دلار / ۱۳۰ یورو) دارد.

image

 

درباره تبلت جدید آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول خواهد توانست جای خود را میان تبلت‌های مقرون به صرفه اندرویدی باز کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)