خانهاخبار
تصاویر جدید، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 لایت را در رنگ صورتی نشان می‌دهند

تصاویر جدید، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 لایت را در رنگ صورتی نشان می‌دهند

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال توسعه یک تبلت جدید با نام گلکسی تب اس 7 لایت است. اما رنگ صورتی را دیگر کسی برای این تبلت تصور نمی‌کرد که حالا در تصاویر جدید، وجود این رنگ تایید شده است.
۱۴۰۰/۲/۱۶

انتظار می‌رود سامسونگ تبلت جدید خود با نام گلکسی تب اس 7 لایت را در سه نسخه عرضه کند. نسخه اول که فقط Wi-Fi خواهد بود، با کد SM-T730 همراه است. مدل‌های سلولار شامل مدل ۴جی (SM-T735) و مدل ۵جی (SM-T736B/SM-T746N) می‌شوند. ماه گذشته رندرهای مدل 5G از این تبلت در رنگ مشکی لو رفته که خبر آن را جی‌اس‌ام خواندید. حالا چند عکس جدید منتشر شده که این تبلت را در رنگ صورتی و همراه با قلم S-Pen و کاور Book Cover نشان می‌دهد.

image

 

نکته جالب اینکه این رندرها جای دو قلم اس پن را نشان می‌دهند؛ یکی داخل کاور و یکی بیرون و زیر دوربین‌های دوگانه تبلت. همچنین در این تصاویر می‌توان دکمه پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا را هم دید که در سمت راست فریم تبلت حاضر هستند. پورت USB-C و یک بلندگو در بخش پایینی نیز قابل مشاهده هستند. با توجه به اینکه بلندگوی پایینی تکی است، می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که یک بلندگو نیز در لبه بالایی تبلت حاضر خواهد بود.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 لایت 5G قرار نیست فقط در رنگ‌های مشکی و صورتی عرضه شود؛ در عکس زیر نیز می‌توان رنگ‌های دیگر کاور این تبلت را مشاهده کرد و می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که هر رنگ، با توجه به رنگ خود تبلت ساخته شده است. این یعنی گلکسی تب اس 7 لایت را در رنگ‌های سرمه‌ای، نقره‌ای و خاکستری هم خواهیم دید.

image

اگرچه خود سامسونگ هنوز هیچ صحبتی از گلکسی تب اس 7 لایت نکرده اما یک منبع لودهنده قابل اطمینان ادعا کرده که این تبلت قرار است با نام گلکسی تب اس 7 پلاس لایت عرضه شود که نام این تبلت را طولانی‌تر از آنچه که بود می‌کند!

هنوز نمی‌دانیم که چقدر عبارت‌های پلاس و لایت می‌توانند به هم مرتبط باشند. شاید پلاس به این معنی است که یک نسخه کوچک‌تر هم از این تبلت در دست توسعه قرار دارد اما اگر این چنین نباشد، وجود عبارت پلاس اصلا ضروری نیست و فقط نام محصول را طولانی‌تر کرده است.

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)