خانهاخبار
رابط کاربری MIUI 13 تیرماه برای گوشی‌های جدید شیائومی عرضه خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 تیرماه برای گوشی‌های جدید شیائومی عرضه خواهد شد

شیائومی قصد دارد با آغاز تابستان، رابط کاربری جدید خود یعنی MIUI 13 را برای گوشی‌هایی که در یک سال و نیم اخیر از این برند عرضه شده‌اند، منتشر کند.
۱۴۰۰/۲/۱۶

اگرچه هنوز رابط کاربری MIUI 12.5 برای همه گوشی‌های شیائومی عرضه نشده اما این شرکت از همین حالا در برنامه خود گنجانده که MIUI 13 را در تاریخ ۴ تیرماه سال جاری عرضه کند. این خبر را منابع لودهنده از چین منتشر کرده‌اند و گفته‌اند که قرار بود این رابط کاربری جدید زودتر عرضه شود اما حالا با کمی تاخیر، زمان عرضه آن ۲۵ ژوئن تعیین شده است.

image

شیائومی به عنوان برندی که مدل‌های ارزان قیمت خود را هم شامل پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند، مشهور است. حتی بوده گوشی‌هایی از شیائومی که پس از ۴ سال همچنان بروزرسانی نرم‌افزاری و رابط کاربری جدید این شرکت را دریافت کرده‌اند. در مورد MIUI 13 اما این داستان تکرار نخواهد شد. آنطور که فعلا مشخص شده، گوشی‌هایی مثل شیائومی Mi 9 و یا شیائومی می میکس 3 قرار نیست این بروزرسانی را دریافت کنند. حتی میان‌رده‌هایی مثل ردمی نوت 8 و به طور کل سری ردمی 8 نیز این بروزرسانی را دریافت نمی‌کنند. این یعنی صرفا گوشی‌های یک سال اخیر یا یک سال و نیم اخیر شیائومی این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

در مورد MIUI 13 چیزهای زیادی نمی‌دانیم. تنها شنیده شده که قرار است رابط کاربری این پوسته، شامل بروزرسانی شود. انیمیشن‌ها بهبود یافته، تم‌های جدید و والپیپرهای جدید و البته بروزرسانی‌های امنیتی جدید، مواردی هستند که از این رابط کاربری انتظار داریم. در هر صورت تقریبا زمان کمی تا معرفی MIUI 13 باقی مانده و قطعا اطلاعات بیشتری در هفته‌های پیش رو از این رابط کاربری لو خواهد رفت.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)