خانهاخبار
تصاویر رندر خبری و مشخصات ایسوس ذن‌فون 8 لو رفت

تصاویر رندر خبری و مشخصات ایسوس ذن‌فون 8 لو رفت

شرکت ایسوس قصد دارد دو پرچمدار جدید در خانواده ذن‌فون معرفی کند که حالا تصاویر و تمامی اطلاعات آن‌ها لو رفته است.
۱۴۰۰/۲/۱۶

ایسوس قرار است ۶ روز دیگر یعنی ۲۲ اردیبهشت ماه، گوشی جدید خود با نام ایسوس ذن‌فون 8 را معرفی کند. حالا در حالی که کمتر از یک هفته به معرفی این گوشی باقی مانده، همه مشخصات فنی و همچنین تصاویر رندر خبری این گوشی لو رفته‌اند و گویا با دو مدل روبرو خواهیم بود. مدل اول ایسوس ذن‌فون 8 معمولی و مدل رده‌بالاتر، ایسوس ذن‌فون 8 فلیپ نام دارد که به ترتیب سراغ آن‌ها می‌رویم.

ایسوس ذن‌فون 8 فلیپ

ذن‌فون 8 فلیپ همانطور که از اسمش پیداست، یک دوربین چرخان دارد تا شبیه به نسل‌های قبلی خود باشد. این ماژول دوربین شامل سه دوربین مختلف است که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین 12 مگاپیکسلی ماکرو در آن جای گرفته‌اند! علاوه بر این دوربین‌ها، این گوشی از فیلم‌برداری 8K هم پشتیبانی می‌کند که طبیعتا برای این حالت، فقط با دوربین اصلی می‌توانید 8K فیلم‌برداری کنید. همچنین از همین دوربین‌ها، به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده می‌شود که این یعنی سلفی‌های 64 مگاپیکسلی می‌توان گرفت.

image

ایسوس ذن‌فون 8 فلیپ با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس ۹۰ هرتزی و AMOLED همراه است که هیچ ناچ یا بریدگی و حفره در آن وجود ندارد. همچنین با توجه به اینکه روی بدنه جایی برای سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود، یعنی سنسور اثر انگشت این گوشی به زیر نمایشگر جذاب آن منتقل شده است.

این گوشی از آن‌جایی که پرچمدار امسال ایسوس به حساب می‌آید، طبیعتا با پردازنده اسنپدراگون 888 همراه است و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم در کنار آن حاضر هستند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که با شارژر ۳۰ واتی قرار گرفته در بسته‌بندی شارژ می‌شود.

ایسوس ذن‌فون 8 فلیپ در دو رنگ عرضه می‌شود و وزن آن هم ۲۳۰ گرم خواهد بود.

image

ایسوس ذن‌فون 8

ایسوس ذن‌فون 8 قرار است نسخه «مینی» از این گوشی باشد و با یک نمایشگر ۵.۹۲ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس و AMOLED همراه است. همچنین برخلاف برادر خود، این گوشی از یک دوربین سلفی بهره می‌برد که در حفره‌ای در بالای نمایشگر قرار است. 

پنل پشتی این گوشی هم شامل دو دوربین می‌شود که یکی 64 مگاپیکسلی است و دیگری 12 مگاپیکسلی ماکرو. احتمالا این دوربین‌ها با دوربین ذن‌فون 8 فلیپ هم یکسان خواهند بود. همچنین پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K در این گوشی هم حاضر است.

image

منبع لو دهنده این اطلاعات، ادعا می‌کند که ایسوس ذن‌فون 8 معمولی هم با پردازنده اسنپدراگون 888 همراه شده که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم حاضر هستند. همچنین گفته شده کانفیگ‌هایی با رم ۶، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم شنیده شده‌اند! در کنار این‌ها، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را هم اضافه کنید که با همان شارژر ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

ایسوس ذن‌فون 8 همچنین با یک پورت 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش بالایی همراه است که این روزها تبدیل به پورتی نایاب مخصوصا در پرچمداران شده است. این گوشی ۱۷۰ گرفتم وزن خواهد داشت و دو رنگی که در آن عرضه می‌شود را در تصویر بالا می‌توانید ببینید. شما درباره پرچمداران جدید ایسوس چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)