خانهاخبار
لنوو پوسترهایی از تبلت ویندوزی جدید خود منتشر کرد؛ ظاهری شبیه به آیپد پرو با اسنپدراگون 870

لنوو پوسترهایی از تبلت ویندوزی جدید خود منتشر کرد؛ ظاهری شبیه به آیپد پرو با اسنپدراگون 870

لنوو قصد دارد یک تبلت ویندوزی عرضه کند که با پردازنده اسنپدراگون 870 همراه است.
۱۴۰۰/۲/۱۶

شرکت لنوو رسما تصاویر زیر را به عنوان پوسترهای تبلیغاتی از تبلت جدید خود منتشر کرده که یک محصول رده بالا به حساب می‌آید. این پوسترها در حساب رسمی لنوو در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده‌اند و اسم این تبلت هم شیائوشین (اگر درست تلفظ کرده باشیم) گذاشته شده است. به طور کل لنوو این تبلت را Lenovo Xiaoxin Pad Pro 2021 نامگذاری کرده که حسابی طولانی است.

این تبلت قرار است با نمایشگر ۹۰ هرتزی اولد همراه باشد و پشتیبانی از HDR10 و DolbyVision هم در این پنل حاضر است. این پنل نمایشگر می‌تواند حداکثر ۶۰۰ نیت روشنایی داشته باشد که برای یک تبلت خیلی خوب است. همچنین این پنل توانسته گواهی TÜV Rheinland را هم دریافت کند تا ثابت کند استاندادرهای ایمنی برای چشم کاربر را هم رعایت کرده است. در نهایت رزولوشن این پنل هم ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل اعلام شده است.

 

لنوو پد پرو 2021 قرار است با پردازنده اسنپدراگون 870 همراه باشد و حتی یک نسخه اختصاصی از ویندوز 10 ARM را اجرا می‌کند! این یعنی این تبلت اصلا اندرویدی نیست و قرار است در لیگ دیگری بازی کند.

این تصاویر تیزر همچنین طراحی این تبلت را نشان می‌دهند که بی‌شباهت به آیپد پرو نیست. حاشیه‌های نمایشگر باریک است و یک دوربین سلفی را هم درونشان جای داده‌اند. بلندگوهای تبلت هم از نوع چهارتایی است و در دو طرف تبلت قرار گرفته‌اند تا شباهت‌شان با آیپد پرو را ادامه دهند. همچنین دکمه پاور این تبلت که در کناره آن قرار گرفته، میزبان سنسور اثر انگشت خواهد بود. شما درباره این تبلت جدید لنوو چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)