خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 21 FE در ماه جولای وارد خط تولید می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 21 FE در ماه جولای وارد خط تولید می‌شود

خط تولید محصول جدید سامسونگ در آینده نزدیک افتتاح و راه اندازی می‌شود که این یعنی عرضه این گوشی به بازار نیز بسیار نزدیک است.
۱۴۰۰/۲/۱۵

صحبت‌ها و شایعات پیرامون گلکسی اس 21 FE روز به روز در حال افزایش است. یکی از تحلیل گران سرشناس دنیای تکنولوژی با نام راس یانگ در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که گوشی هوشمند گلکسی اس 21 فن ادیشن از ماه جولای وارد فاز تولید خواهد شد.  

طبق سخنان آقای یانگ، محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 21 FE در چهار رنگ خاکستری، سبز کم رنگ، بنفش کم رنگ و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته بسته به مارکت‌های مختلف، ممکن است برخی از این رنگ‌ها در بعضی کشورها موجود نشود.

با فرض این که گلکسی اس 21 FE در ماه جولای وارد فاز تولید شود، احتمالا شاهد معرفی آن در ماه اوت یا حوالی شهریور ماه خواهیم بود که نسبت به مدل پیشین، این اتفاق در کمتر از یک سال روی می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید، گلکسی اس 20 فن ادیشن در اواخر ماه سپتامبر سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شد.

زبان طراحی گلکسی اس 21 FE سامسونگ اخیرا به لطف @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر لو رفت. همچنین چندی پیش، این محصول در وب سایت سامسونگ به صورت تصادفی مشاهده شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که موعد رونمایی از این گوشی هوشمند بسیار نزدیک است.

image

 

زبان طراحی اس 21 فن ادیشن کاملا مطابق با نسخه استاندارد گلکسی اس 21 خواهد بود. در قسمت بالایی نمایشگر، حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود که محل آن، در مرکز صفحه نمایش است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم بوده و صفحه نمایش آن نیز تخت خواهد بود.

زبان طراحی محفظه دوربین دقیقا به گلکسی اس 21 شباهت خواهد داشت اما گویا قاب دور دوربین‌ها پلاستیکی است و با بخش پلاستیکی پشتی این گوشی یکپارچه است. پلاستیکی بودن بخش پشتی جای تعجبی ندارد زیرا مدل معمولی گلکسی اس 21 و همچنین نسل قبلی همین گوشی نیز چنین شرایطی دارند. آنطور که در این عکس‌ها مشخص شده نیز خوشبختانه فریم دور گوشی همچنان فلزی خواهد بود. در کل کیفیت ساخت این گوشی نباید تفاوتی با نسل قبلی‌اش داشته باشد. 

پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 21 FE با پردازنده اسنپدراگون 888 همراه باشد و به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 11 در دسترس خریداران قرار گیرد. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول نیز می‌توان به هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی اس 21 به رم شش گیگابایتی مجهز بود.

احتمالا کمتر از سه ماه تا موعد معرفی از نسخه فن ادیشن گوشی هوشمند جدید سامسونگ زمان باقی است. احتمالا تا پیش از معرفی، اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس 21 FE در رسانه‌های خبری منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۲/۱۵
تا سه‌ماه دیگر شیائومی نسل‌جدید گوشی‌ها را معرفی می‌کنه و آب از لب و لوچه‌ی همه جاری می‌شه.
با قلبی اندوهگین و تأثری بی‌پایان به اطلاع می‌رسانم:
دوران سامسونگ تمام شده???