خانهاخبار
یکی از قابلیت‌های دوربین Galaxy S21 به اس 20 و نوت 20 سامسونگ اضافه شد

یکی از قابلیت‌های دوربین Galaxy S21 به اس 20 و نوت 20 سامسونگ اضافه شد

گلکسی اس 21 سامسونگ با قابلیت Director’s View در دوربین خود، توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
۱۴۰۰/۲/۱۵

اگر پیگیر اخبار پیرامون محصولات سامسونگ باشید، مسلما می‌دانید که این شرکت کره‌ای معمولا برخی ویژگی‌های محصولات جدید را برای گوشی‌های هوشمند میان رده یا پرچمدار سابق نیز پس از گذشت زمانی مشخص در دسترس قرار می‌دهد. همین موضوع باعث شده است تا سامسونگ بتواند کاربرانی وفادار را به مرور زمان به دست آورد.

به عنوان یکی از این ویژگی‌ها، می‌توان به قابلیت Director’s View اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام فیلم برداری، بتوانند خروجی کلیه سنسورهای دوربین را به صورت مستقل تماشا کرده و در صورت تمایل، بین دوربین‌ها سوییچ کنند.

image

همچنین این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان، با هر دو دوربین پشت و جلو فیلمبرداری کنید. این قابلیت، یک گزینه شدیدا کاربردی برای بلاگرها و افراد حرفه‌ای به حساب می‌آید که متأسفانه تا به حال، تنها محدود به خانواده گلکسی اس 21 بود.

اما خوشبختانه به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا این ویژگی را به پرچمداران پیشین، یعنی گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 اضافه نماید. به گزارش Sam Mobile، در آپدیت جدیدی که برای گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 ارائه شده است، در کنار پچ امنیتی ماه می، شاهد اضافه شدن قابلیت جدیدی هستیم که به کاربران امکان فیلمبرداری به صورت همزمان توسط دوربین پشت و جلو را می‌دهد.

این ویژگی با نام Dual Recording شناخته شده و پس از آپدیت شدن دستگاه به نسخه جدید و دریافت پچ امنیتی ماه May، در اپلیکیشن Camera در دسترس خواهد بود. البته هنوز حالت اصلی Director’s View در اختیار دارندگان این دو محصول قرار نگرفته است، اما اگر از پرچمداران سال گذشته این برند کره‌ای استفاده می‌کنید، می‌توانید با آپگرید کردن نرم‌افزاری گوشی هوشمند خود، از قابلیت جدید اضافه شده استفاده نمایید. امکان فیلمبرداری با دوربین پشت و جلو به صورت همزمان، یکی از ویژگی‌هایی است که احتمالا کاربران از آن استقبال خوبی به عمل خواهند آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)