خانهاخبار
نام نسخه ارزان قیمت پیکسل بادز به صورت تصادفی لو رفت

نام نسخه ارزان قیمت پیکسل بادز به صورت تصادفی لو رفت

به نظر می‌رسد که شایعات در مورد نسخه ارزان قیمت پیکسل بادز گوگل کم کم در حال تبدیل شدن به واقعیت است.
۱۴۰۰/۲/۱۵

چندی پیش در رسانه‌های خبری، حرف و حدیث‌هایی در مورد عرضه هدفون جدید TWS گوگل با نام پیکسل بادز A مطرح شده بود. این محصول به نظر می‌رسد که نسبت به نسخه اصلی، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار بوده و طبق آخرین گزارشات، به نظر می‌رسد که مسئولان گوگل به طور خواسته یا ناخواسته، نام هدفون جدید خود را مورد تأیید قرار داده‌اند.

image

 

این موضوع توسط بلاگ Caschy کشف شده است و ظاهرا بخش آلمانی وب سایت گوگل، نام Pixel Buds A را در نتایج جستجوی خود آورده است. در حالی که اطلاعاتی در مورد سری A هدفون‌های پیکسل بادز در این لحظه در دسترس نیست، اما طبق محصولات پیشین غول دنیای جستجوگرها و عرضه سری A گوشی‌های پیکسل، می‌دانیم که این گجت‌ها بازار علاقمندان به محصولات مقرون به صرفه را هدف می‌گیرند.

image

 

در تصاویر رندر شده پیشین، شاهد آن بودیم که پیکسل بادز A از نظر ظاهر، به مدل استاندارد خود شباهت خواهد داشت. اما نسخه جدید این هدفون که قیمت پایین‌تری را با خود یدک می‌کشد، از رنگ بندی متفاوتی برخوردار خواهد بود و به جای LED دوگانه که روی پیکسل بادز شاهد آن بودیم، تنها یک نشانگر LED را خواهد داشت. فضای داخلی پیکسل بادز A بر خلاف مدل استاندارد که سیاه رنگ بود، به رنگ خود هدفون‌ها مجهز خواهد بود.

image

 

هدفون بی سیم پیکسل بادز A به تازگی گواهی FCC را دریافت کرده و شماره سخت آن (GPQY2) نیز به این ترتیب مشخص شده است. با توجه به زمان بندی انتشار این اخبار و تصاویر، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا Pixel Buds A را در رویداد Google I/O پیش رو معرفی نماید. مدل استاندارد پیکسل بادز هم اینک با قیمت 180 دلاری به فروش می‌رسد و ظاهرا گوگل برای پایین آوردن قیمت، برخی قابلیت‌های آن را حذف خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان گوگل، چه ويژگی‌هایی را برای مدل ارزان قیمت پیکسل بادز در نظر گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)