خانهاخبار
از خرابی وب‌سایت صرافی کریپتولند ۱۲ ساعت می‌گذرد!

از خرابی وب‌سایت صرافی کریپتولند ۱۲ ساعت می‌گذرد!

کاربران گزارش می‌کنند که وب‌سایت صرافی کریپتولند در ۱۲ ساعت گذشته از کار افتاده و امکان دسترسی به حساب کاربری‌شان را ندارند!
۱۴۰۰/۲/۱۴

درست مثل چند ماه پیش که تب و تاب بورس در بین ایرانیان حسابی داغ بود، چند وقتی است که بسیاری از کاربران فارسی زبان سراغ ترید و معامله ارز‌های دیجیتال رفته‌اند. البته افزایش قیمت بیت کوین در یک سال اخیر نیز در این موضوع نقش داشته است. از آن‌جایی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط صرافی‌های مطرح خارجی می‌تواند عواقبی همچون بلوکه شدن حساب کاربری برای ایرانیان را داشته باشد، بسیاری سراغ صرافی‌های داخلی همچون کریپتولند می‌روند.

اما طبق گزارش‌هایی که از طریق کاربران این صرافی به ما رسیده، صرافی کریپتولند در ۱۲ ساعت اخیر با مشکل مواجه بوده و بسیاری از کاربران امکان ورود به حساب کاربری خود و یا انجام معامله را نداشته‌اند. این در حالی است که ممکن است بسیاری از کاربران این صرافی در طول همین زمان، شامل ضررهای مالی جبران‌ناپذیری شده باشند.

شرایطی که توسط کاربران برای ما توصیف شده این است که آن‌ها یا نمی‌توانند وارد وب‌سایت شوند و یا اگر وارد شدند صفحه کیف‌پول و صرافی باز نمی‌شوند. حتی زمان‌هایی بوده که کیف‌پول و صرافی هم باز شده‌اند اما امکان ترید کردن هیچ رمز ارزی وجود نداشته است!

خرابی وب‌سایت صرافی‌ها، چیز تازه‌ای نیست. حتی صرافی بایننس که معروف‌ترین صرافی ارز دیجیتال به حساب می‌آید نیز گهگاهی با مشکل خرابی سایت مواجه می‌شود و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اما در چنین مواردی، صرافی‌ها اطلاع رسانی دقیق و جامعی از ماجرا می‌کنند تا پاسخگوی نگرانی کاربران باشند. در مورد صرافی کریپتولند اما ماجرا وقتی پیچیده‌تر می‌شود که کاربران نمی‌توانند روی هیچ‌کدام از پست‌های کریپتولند در صفحه اینستاگرام این صرافی کامنت بگذارند. همچنین در گروه تلگرامی که این صرافی دارد، نظرهایی که در رابطه با خرابی سایت باشد، به سرعت پاک می‌شوند. روی وب‌سایت کریپتولند هم در رابطه با خرابی سایت اطلاعیه یا خبری منتشر نشده است. تنها جوابی که از سمت کریپتولند دریافت شده، پیام زیر در گروه تلگرامی مربوط به این صرافی است.

image

در هر صورت امیدواریم که مشکل وب‌سایت صرافی کریپتولند هرچه زودتر رفع گردد. ما در تلاش هستیم تا با روابط عمومی کریپتولند ارتباط برقرار کنیم و زمان رفع مشکل را جویا شویم. در صورت دریافت پاسخ، به سرعت به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

شما در مورد این ماجرا چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم از کاربران این صرافی هستید؟

 

بروزرسانیکه با پیگیری های صورت گرفته و اطلاع کاربران در حال حاضر مشکل کریپتولند حل شده و سایت به روال عادی بازگشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)