خانهاخبار
سامسونگ به صورت رسمی به پشتیبانی از سری گلکسی اس 8 پایان داد

سامسونگ به صورت رسمی به پشتیبانی از سری گلکسی اس 8 پایان داد

شرکت سامسونگ مدتی است که در زمینه پشتیبانی نرم افزاری از محصولات خود، بسیار بهتر از سابق عمل کرده و به تازگی پس از چهار سال عرضه آپدیت‌ها برای این گوشی، پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود را کنار گذاشته است.
۱۴۰۰/۲/۱۴

شرکت سامسونگ بالاخره پس از گذشت کمی بیش از چهار سال، به پشتیبانی از یکی از پرچمداران قدیمی خود، یعنی گلکسی اس 8 پایان داد. این شرکت تا به حال این سری از پرچمداران سابق خود را دو بار در سال آپدیت می‌کرد. نکته جالب این است که سامسونگ همچنان به پشتیبانی از گوشی گلکسی اس 8 اکتیو ادامه خواهد داد و این گوشی هر سه ماه آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. گوشی گلکسی اس 8 لایت نیز همچنان در لیست پشتیبانی قرار دارد.

image

 

سری گلکسی اس 8 سامسونگ در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این سری جز نخستین گوشی‌هایی بودند که از نسبت صفحه ۱۸.۵:۹ استفاده کرده و همچنین دکمه‌های نرم افزاری را به پرچمداران سامسونگ آوردند؛ پیش از گلکسی اس 8 همه پرچمداران سامسونگ از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کردند. این گوشی در زمان خود دارای بهترین مشخصات ممکن بوده و با پردازنده‌های رده بالای اکسینوس و اسنپدرگن، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، حافظه داخلی قابل افزایش، کیفیت ساخت مثال زدنی با استفاده از شیشه و فلز و در نهایت نمایشگر بسیار با کیفیت سوپر امولد عرضه می‌شد.

آخرین آپدیت منتشر شده برای گلکسی اس 8، پچ امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۱ بود.

درباره پایان پشتیبانی این شرکت از گلکسی اس 8 چه فکر می‌کنید؟ آیا پیش از این گوشی گلکسی اس 8 را داشته‌اید یا همچنان از آن استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

قربانی

۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دوستان من ۴ ساله دارم ولی ۱ ماهه به مشکل خورده و گفتن درست نمیشه بنداز دور ، کسی جدیدا به مشکل نخورده؟

هادی محمدی

۱۴۰۰/۲/۲۳
من داشتم سال قبل فروختم الان پشیمونم خیلی گوشی خوبی بود

aseyyedreza

۱۴۰۰/۲/۲۲
خیلی گوشی عالی هست

Oppo

۱۴۰۰/۲/۱۸
با این قیمتای بالا نگه داشتنش عقلانی تره
تنها بدیش جای سنسور اثر انگشته وگرنه دیگه طوریش نیست

Ebrahim Armanfar

۱۴۰۰/۲/۱۷
من این گوشی رو از ۲۰۱۷ تا الان دارم گوشی بسیار خوب و عالی هستش و هنوز هم مثل روز اول جواب میده