خانهاخبار
ایسوس جک هدفون را در ذن‌فون 8 باز می‌گرداند

ایسوس جک هدفون را در ذن‌فون 8 باز می‌گرداند

شرکت ایسوس به تازگی تایید کرده که در سری گوشی‌های ذن‌فون 8 خود که به تازگی معرفی خواهند شد، جک ۳.۵ میلی متری هدفون را قرار داده است.
۱۴۰۰/۲/۱۳

شرکت ایسوس به تازگی در اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که سری گوشی‌های جدیدش یعنی ذن‌فون 8، شاهد بازگشت جک هدفون خواهند بود. این خبر باعث غافلگیری بسیاری شد زیرا همانطور که می‌دانید، مدتی است که بیشتر شرکت‌ها در گوشی‌های رده بالا و پرچمدار خود، استفاده از جک هدفون را متوقف کرده‌اند.

به نظر می‌آید که ایسوس با عرضه ذن‌فون 8، قصد دارد تا این ویژگی را دوباره در اختیار کاربران خود قرار دهد. این شرکت قرار است که سه گوشی را از سری ذن‌فون 8 عرضه کند و احتمالا همه آنها دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون خواهند بود.

image

 

سری ذن‌فون 7 این شرکت که در سال گذشته عرضه شد، فاقد جک هدفون بوده و نوآوری آن در استفاده از دوربینی چرخشی بود؛ حالا به نظر می‌رسد آن نیز منسوخ شده و در این نسل قرار ندارد! سه گوشی جدیدی که قرار است توسط ایسوس معرفی شوند؛ ذن‌فون 8، ذن‌فون 8 پرو و ذن‌فون 8 مینی نام دارند. همه این گوشی‌ها با پردازنده اسنپدرگن 888 عرضه شده و در رده پرچمدار قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد که ایسوس قصد استفاده از یک نمایشگر حفره دار جهت قرار دادن دوربین سلفی درون نمایشگر را دارد و دیگر مانند نسل قبل، مایل به استفاده از دوربین چرخشی نیست. این تغییر در طراحی به این معنا خواهد بود که ذن‌فون 8 ظاهر عادی تری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت.

هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی‌ها وجود ندارد ولی ذن‌فون 8 مینی در بین این گوشی‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این گوشی نمایشگر ۵.۹ اینچی با نرخ‌ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. میزان رم و حافظه داخلی آن بالا بوده و نمایشگر حالت تخت داشته و حاشیه‌های بسیار کمی دارد، بنابراین خود دستگاه بسیار جمع و جور خواهد بود.

این گوشی‌ها به صورت رسمی در تاریخ ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهند شد.

درباره مشخصات احتمالی سری ذن‌فون 8 چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۴۰۰/۲/۱۴
فعلا شرکت اپل در حال کپی کردن امکانات خوب گوشی های دیگر از جمله ناچ و صفحه نمایش تمام صفحه و اثر انگشت زیر صفحه و دوربین چند گانه و گوشی تاشو و غیره می باشد از طرفی هم بعضی شرکت ها در حال کپی کاری از کم فروشی و معایب شرکت اپل از جمله برداشتن جک هدفون و برداشتن شارژر و غیره می باشند که واقعا جای تاسف دارد