خانهاخبار
فروش ردیاب سامسونگ اسمارت تگ پلاس از امروز آغاز شد

فروش ردیاب سامسونگ اسمارت تگ پلاس از امروز آغاز شد

رقیب ایرتگ اپل با نام سامسونگ اسمارت تگ پلاس از امروز در دسترس خریداران قرار گرفته است.
۱۴۰۰/۲/۱۲

ماه گذشته، سامسونگ از ردیاب جدید خود با نام اسمارت تگ پلاس (Smart Tag+) رونمایی کرد که به عنوان رقیبی برای ایرتگ اپل به حساب می‌آید. اسمارت تگ پلاس از هر دو تکنولوژی BLE (بلوتوث با انرژی کم) و UWB (الترا واید بند) پشتیبانی می‌کند و تا کاربر بتواند با نهایت دقت، اشیا و یا وسایی گم شده خود را پیدا کند. همچنین با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، امکان راهنمایی برای یافتن محل وسیله گم شده برای کاربران فراهم شده است. علاقه‌مندان به خرید این محصول،‌ می‌توانند از امروز برای تهیه آن از طریق سایت سامسونگ اقدام کنند.  

image

 

از جمله قابلیت‌های Smart Tag+ سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیدا کردن وسایل به کمک واقعیت افزوده: قابلیت AR Finding این امکان را به شما می‌دهد تا به کمک اسمارت تگ پلاس، اشیا یا وسایل گم شده خود را به آسانی پیدا کنید. در هنگام نزدیک شدن به این گجت، صفحه ای سبز رنگ روی نمایشگر ظاهر شده و شما را از این موضوع مطلع می‌کند. مشاهده این روند از طریق اپلیکیشن SmartThings روی گوشی هوشمند امکان پذیر خواهد بود.
  • اسمارت تگ پلاس با امکان چسبیدن به کلید، کوله پشتی یا انواع وسایل شخصی، یافتن آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. اگر تصور می‌کنید که وسیله گم شده در نزدیک شما است اما قادر به پیدا کردن آن نیستید، می‌توانید روی دکمه ring ضربه بزنید و به این ترتیب، با پخش صدای مشخص از اسمارت تگ پلاس، به راحتی آن را پیدا خواهید کرد.
  • آیا وسیله گم شده خارج از محدوده شما است؟ حتی در صورت آفلاین بودن، شما می‌توانید به کمک محصولاتی که در نزدیکی وسیله گم شده که به اسمارت تگ پلاس مجهز است قرار گرفته‌اند، آن را به راحتی پیدا کنید. کلیه امور از طریق شبکه Galaxy Find انجام می‌پذیرد.
  • به کمک اسمارت تگ پلاس، وسایل هوشمند خانه شما نیز بیش از پیش کاربردی خواهند شد. این محصول قادر است تا با یک کلیک، بسیاری از وسایل و تجهیزات منزل شما را کنترل کند. به این ترتیب می‌توانید به راحتی چراغ‌ها را خاموش یا روشن کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)