خانهاخبار
پای سامسونگ بابت شکایات در مورد خانواده گلکسی اس 20 به دادگاه کشیده شد

پای سامسونگ بابت شکایات در مورد خانواده گلکسی اس 20 به دادگاه کشیده شد

شکایات مختلف در مورد شکستگی محفظه دوربین در سری گلکسی اس 20 پای سامسونگ را به دادگاه کشاند.
۱۴۰۰/۲/۱۱

مدت کوتاهی پس از عرضه خانواده گلکسی اس 20 در سال گذشته میلادی (2020) گزارش‌های زیادی مبنی بر شکسه شدن محافظ شیشه‌ای محفظه دوربین در رسانه‌های خبری منتشر شد. هنوز عمق این فاجعه مشخص نیست، اما ظاهرا مسئولان سامسونگ از وجود این موضوع اطلاع پیدا کرده و کاربران را بابت این موضوع مقصر نمی‌دانند.

image

 

با تمام این تفاسیر، یک شرکت حقوقی در ایالات متحده مدعی شده است که این موضوع کافی نیست و سامسونگ چندین قانون حمایت از مصرف کننده را به تنهایی نقض کرده است. شرکت مورد بحث، Hagens Berman نام دارد و ادعا می‌کند که غول فناوری کره‌ای، مصرف کنندگان را گمراه کرده است. شیشه در نظر گرفته شده برای این محفظه دوربین، از کیفیت پایینی برخوردار بوده و قیمت پرداخت شده توسط مشتری برای یک محصول پرچمدار، اصلا توجیه چنین کیفیتی را با خود به همراه ندارد.

همچنین با شکسته شدن محافظ شیشه‌ای محفظه دوربین، گواهی IP این گوشی‌‌های هوشمند در خصوص مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به صورت ناخودآگاه باطل شده و زیر سوال می‌رود و از طرف دیگر، یکی از کاربردهای مهم دستگاه، یعنی دوربین آن با اختلال مواجه خواهد شد.

این مشکل روی تمام مدل‌های سری اس 20، حتی روی مدل 4G و 5G گلکسی اس 20 فن ادیشن نیز مشاهده شده است. اگر شما هم یکی از دارندگان این محصولات بوده و در کشور آمریکا ساکن هستید، می‌توانید با امضای این فرم، نام خود را به عنوان یکی از شاکیان این پرونده به ثبت برسانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)