خانهاخبار
انتشار بازی رزیدنت اویل Re:verse به تاخیر افتاد

انتشار بازی رزیدنت اویل Re:verse به تاخیر افتاد

یکی از سری‌های قدیمی و اصیل در زمینه ترس و وحشت، فرانچایز رزیدنت اویل است. در ماه آینده قرار است یک نسخه جدید از سری عرضه شود و در کنار آن یک بخش آنلاین نیز وجود خواهد داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۴۰۰/۲/۱۰

به نظر می‌رسد بازی رزیدنت اویل Re:verse که در واقع به صورت آنلاین است، ماه آتی در کنار بازی رزیدنت اویل Village عرضه نخواهد نشد. در عوض این بازی در فصل تابستان و در تاریخی نامشخص منتشر می‌شود. این اطلاعات توسط وبسایت گیم اسپات بدست آمده و از طریق ایمیلی که به نمایندگی رزیدنت اویل ارسال شده، به این جریان پی برده است.

تاخیر انتشار بازی مذکور تاثیر منفی بر عرضه بازی رزیدنت ایول Village نخواهد گذاشت. این بازی به صورت آنلاین و ۱۲ نفره خواهد بود که در دو تیم ۶ نفره کاربران تقسیم می‌شوند، با این حال این بازی ارتباط اندکی با ماجراجویی ایتن وینترز ( شخصیت اصلی بازی رزیدنت اویل village) دارد و با این وجود خریداران بازی رزیدنت اویل village، عنوان مذکور را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. رزیدنت اویل Re:verse در واقع مسابقه مرگ در میان کارکترهای معروف فرانچایز رزیدنت اویل است و در هنگام عرضه شما می‌توانید در نقش کارکترهایی همچنین جیل ولنتاین، کریس ردکافیلد، کلیر ردکافیلد، آدا وانگ و دیگر شخصیات‌های این سری به بازی بپردازید.

image

 

در حالی که نیاز است شرکت کپکام به صورت رسمی این موضوع را تایید کند اما در وبسایت Re:verse می‌توان به وضوح مشاهده کرد که تابستان ۲۰۲۱ در آن درج شده است. به نظر می‌رسد دلیل این تاخیر بتاهایی بوده‌اند که نتوانسته‌اند در طرفداران اشتیاقی به وجود بیاورند.

جاش وست نویسنده وبسایت Gamesradar در این باره گفت

بتاهای بازی رزیدنت اویل Re:verse به ما نشان می‌دهند با یک بازی کسل کننده طرف هستیم که نمی‌تواند مخاطب را پای خود نگه دارد. این موضوع بدین معناست که ما با یک رزیدنت اویل آنلاین دیگر طرف هستیم که به محض عرضه از خاطرات فراموش خواهد شد.

با این وجود بازی مذکور همانند بازی رزیدنت اویل Resistance از گیم پلی مشابه Dead by deadlight بهره می‌برد و تجربه این عنوان تصمیمی است که به علاقه شما بستگی دارد. رزیدنت اویل village قرار است در تاریخ ۷ می عرضه شود. در رابطه با بازی Re:verse نیز در صورت انتشار اطلاعات تازه شما را مطلع خواهیم کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)