خانهاخبار
ردمی K40 نسخه Gaming edition از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد

ردمی K40 نسخه Gaming edition از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد

شرکت ردمی یکی از تولیدکنندگان نامدار چینی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است و اخیرا تصمیم گرفته یک گوشی هوشمند مختص به گیمرها معرفی کند.
۱۴۰۰/۲/۷

دیگر زمانی به معرفی گوشی ردمی K40 gamaing edition باقی نمانده و از همین روی اطلاعات مربوط به این گوشی بیش از پیش در حال انتشار است.

این گوشی گیمینگ از باتری با ظرفیت ۵۰۶۵ میلی‌آمپر بهره خواهد برد و تکنولوژی شارژ سریع آن از نوع ۶۷ واتی خواهد بود. این قابلیت‌ها گوشی مذکور را از نظر باتری و سرعت شارژ  به بهترین مدل سری K40 ردمی تبدیل کرده است. 

image

 

علاوه بر معرفی مشخصات باتری این گوشی، ردمی اعلام کرده است که با شرکت JBL AUDIO همکاری خواهد کرد و گوشی Redmi K40 Gaming edition اولین محصول مشترک این دو شرکت خواهد بود که از اسپیکرهای دوگانه بهره می‌برد. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده این محصول از قابلیت‌های Hi-Res audio و Dolby atoms نیز پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود گوشی ردمی K40 Gaming edition از صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. قلب تپنده این گوشی پردازنده Dimensity 1200 خواهد بود که در بدنه‌ای طراحی شده مخصوص گیمرها قرار گرفته است. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)