خانهاخبار
موتورولا از گوشی میان‌رده موتو G20 رونمایی کرد

موتورولا از گوشی میان‌رده موتو G20 رونمایی کرد

شرکت موتورولا به تازگی از جدیدترین عضو سری موتو G رونمایی کرده است که مشخصاتی مانند نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد.
۱۴۰۰/۲/۶

موتورولا به تازگی آخرین عضو از سری موتو G را معرفی کرده است. این گوشی که موتو G20 نام دارد، یک گوشی مقرون به صرفه با نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD است که با رزولوشن HD+ و نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتز عرضه خواهد شد. نسبت صفحه این گوشی ۲۰:۹ بوده و برای قرارگیری دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، از یک ناچ قطره‌ای استفاده خواهد کرد.

image

 

مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc T700 است که از دو هسته کورتکس A75 در کنار شش هسته کورتکش A55 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali G52 بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. امکان افزایش حافظه به وسیه کارت‌های حافظه microSD نیز در این گوشی وجود دارد.

image

 

در پشت گوشی شاهد دوبین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی موتو G20 با اندروید 11 به همراه رابط کاربری My UX موتورولا عرضه می‌شود.

image

موتورولا موتو G20 در رنگ‌های آبی و صورتی فلامینگویی عرضه خواهد شد و قیمت آن در اروپا معادل ۱۴۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود فروش این گوشی در این هفته آغاز شود.

درباره این گوشی مقرون به صرفه موتورولا چه نظری دارید؟ آیا به نظر شما با توجه به قیمتش، امکانات خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)