خانهاخبار
نوکیا X50 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدرگن 775 عرضه خواهد شد

نوکیا X50 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدرگن 775 عرضه خواهد شد

با توجه به اطلاعاتی که از سوی Nokiapoweruser منتشر شده‌اند، به زودی یک گوشی رده بالا با برند نوکیا به نام X50 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۶

شرکت HMD در اوایل این ماه از چند گوشی جدید در سری‌های C، G و X رونمایی کرد. حالا، Nokiapoweruser اطلاعاتی به دست آورده است که نشان می‌دهند گوشی رده بالای جدیدی نیز به نام X50 به زودی معرفی خواهد شد.

دو ویژگی برجسته این گوشی، پردازنده اسنپدرگن 775 و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است. پردازنده اسنپدرگن 775 (با شماره مدل SM7350) هنوز به صورت رسمی عرضه نشده و قرار است جانشین مدل محبوب سال گذشته، یعنی اسنپدرگن 765G باشد. با توجه به اطلاعات موجود از این پردازنده، معماری آن با لیتوگرافی ۵ نانومتری بوده و احتمالا نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری در بنچمارک‌ها دارد.

image

 

در بخش دوربین، انتظار یک ماژول پنج عددی که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز زایس، دوربین تله‌فوتو، دوربین التراواید، لنز ماکرو و سنسور عمق است را داریم. نمایشگر ۶.۵ اینچی گوشی نوکیا X50 دارای رزولوشن QHD+ و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز بوده و باتری آن نیز ظرفیت قابل توجه ۶۰۰۰ میلی آمپر را دارد.

این گوشی احتمالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. درباره گوشی جدید نوکیا چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کاربر

۱۴۰۰/۲/۷
عالیه!!!!.... فقط کاش نمایشگرش بزرگتر باشه و زودتر بیاد....