خانهاخبار
پیام‌های پنهان شونده در واتس اپ به زودی میزبان یک ویژگی جدید خواهد بود

پیام‌های پنهان شونده در واتس اپ به زودی میزبان یک ویژگی جدید خواهد بود

در آینده نزدیک، آپشن‌های بیشتری به قابلیت ارسال پیام‌های پنهان شونده در پیام رسان واتس اپ اضافه خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۶

پیام رسان واتس اپ در حال حاضر، امکان حذف پیام به صورت خودکار طی مدت هفت روز را در اختیار کاربران خود گذاشته است. اما وب سایت WA Beta Info در آخرین گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که در آینده نزدیک، آپشن‌‌های بیشتری در این زمینه در دسترس استفاده کنندگان از این پیام رسان قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان واتس اپ در حال آزمایش قابلیتی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های پنهان شونده 24 ساعته را ارسال نمایند. ظاهرا این قابلیت حدودا یک ماه است که مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند و با وجود این که تصویر اسکرین شات منتشر شده روی سیستم عامل iOS گرفته شده است، اما کاربران پلتفرم اندروید نیز به زودی امکان استفاده از این ویژگی را پیدا خواهند کرد.

image

 

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این قابلیت در دسترس نیست.

این ویژگی نخستین بار توسط اپلیکیشن اسنپ چت ارائه شد و پس از آن، تلگرام و سیگنال نیز به امکان ارسال پیام‌های خود تخریب شونده مجهز شدند. امکان ارسال فلیت در توییتر هم با چنین قابلیتی همراه شده است.

زمانی که واتس اپ سال گذشته این ویژگی را برای نخستین بار در این اپلیکیشن ارائه کرد، اعلام نمود که برای شروع کار پیام‌‌ها پس از هفت روز حذف خواهند شد تا با ساز و کار این قابلیت در ابتدا آشنا شوید. به این ترتیب به نظر می‌رسید که در اثر گذشت زمان، آپشن‌‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد.

حالا با این تصویر اسکرین شات منتشر شده، ظاهرا باید در آینده نزدیک منتظر اضافه شدن موارد و آپشن‌های تازه‌ای به این قسمت باشیم که باعث می‌شود تا امکان ارسال پیام، تصویر، ویدئو یا مواردی از این قبیل به صورت زمان دار در اختیار کاربران قرار گیرد. مدیران گروه‌ها می‌توانند این ویژگی را در گروه‌های خود به صورت فعال یا غیر فعال درآورند.

البته توجه به این نکته نیز شایان توجه است که امکان کپی کردن یا اسکرین شات گرفتن از پیام‌های خود تخریب شونده در حال حاضر وجود دارد. لذا با اطمینان از این موضوع، پیام‌های پنهان شونده را برای دیگران ارسال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)