خانهاخبار
پردازنده اسنپدراگون 888 پرو در حال توسعه است

پردازنده اسنپدراگون 888 پرو در حال توسعه است

چیپست جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 888 پرو در سه ماهه سوم سال جاری معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۶

آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام با نام اسنپدراگون 888 در ماه دسامبر سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شد. حالا جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که محصول جدید این شرکت در دست توسعه بوده و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

یکی از افشاگران سرشناس با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده است که کوالکام نام پردازنده جدید خود را به جای اسنپدراگون 888 پلاس، اسنپدراگون 888 پرو انتخاب کرده است و اولین محصولات مجهز به این تراشه، در سه ماهه سوم سال جاری از راه خواهند رسید. درست مانند اسنپدراگون 865 پلاس، پردازنده جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 888 پرو نیز کاملا مستقل از نسخه استاندارد عمل کرده و با بالا رفتن کلاک اسپید تراشه و پردازنده گرافیکی، با قطعه‌ای قدرتمند روبرو خواهیم بود.

image

 

متأسفانه Digital Chat Station اطلاعات دیگری شامل فرکانس این پردازنده را اعلام نکرده است. اما چیزی که در این لحظه مشخص شده، این است که اسنپدراگون 865 چیزی بالاتر و قوی‌تر از مدل اورکلاک شده تراشه Snapdragon 865 بود. این قطعه سخت‌افزاری همچنین از Wi-Fi 6E و بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کرد که در اسنپدراگون 888 هم شاهد آن نبوده‌ایم. تا به این لحظه هیچ گونه آپگریدی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول عنوان نشده است. اما به مانند گذشته، با گذشت زمان شاهد اخبار بیشتری خواهیم بود.

image

 

رونمایی از پردازنده جدید، فضا را برای پردازنده اگزینوس 2100 سامسونگ بسیار تنگ خواهد کرد و به این ترتیب، سامسونگ جنب و جوش بیشتری برای معرفی محصول جدید خود که با همکاری شرکت AMD در دست توسعه است، خواهد کرد. در مورد مدل‌هایی که به پردازنده اسنپدراگون 888 پرو مجهز خواهند بود، اشاره‌ای نشده است. اما از آن جا که Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo به واژه domestic manufacturers اشاره کرده است، لذا به نظر می‌رسد که با شرکت‌هایی مانند شیائومی روبرو خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که آيا شرکت ایسوس نیز از پردازنده اسنپدراگون 888 پرو برای معرفی محصولی در حوزه گیمینگ استفاده خواهد کرد یا خیر. اما در صورت روی دادن چنین اتفاقی، مطمئنا شما را در جریان اتفاقاتی از این قبیل خواهیم گذاشت. پس همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)