خانهاخبار
گوشی گیمینگ ردمی K40 نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت!

گوشی گیمینگ ردمی K40 نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت!

مدتی است که شاهد اخبار بسیاری درباره اولین گوشی گیمینگ ردمی هستیم و آخرین شایعه خبر از حضور نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی در این گوشی می‌دهد.
۱۴۰۰/۲/۴

گوشی گیمینگ ردمی K40 اولین گوشی از این زیر مجموعه شیائومی خواهد بود که برای گیمرهای موبایلی ساخته شده است. این گوشی با وجودی که از سری K40 به حساب می‌آید، یک محصول کاملا جدید است و مشخصات آن با دیگر گوشی‌های این سری تفاوت بسیاری دارد. آخرین خبری که درباره این گوشی به گوش می‌رسد، نمایشگر بسیار با کیفیت آن است.

image

 

ردمی گوشی جدیدش را به همراه یک نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد کرد که این روز‌ها معمولا در گوشی‌های پرچمدار دیده‌ می‌شود. این پنل ۱۰ بیتی بوده که یعنی امکان نمایش ۱٫۰۶۷ میلیارد رنگ را دارد؛ در مقایسه باید بگوییم که پنل‌های ۸ بیتی معمول که احتمالا روی گوشی شما نیز وجود دارد، تنها می‌توانند ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهند. تفاوت اینها در عمل احتمالا وفاداری بهتری در نشان دادن رنگ‌ها است.

روشنایی این نمایشگر ۸۱۹۲ سطح متفاوت دارد و در هر خود را با هر شرایط نوری تنظیم می‌کند. از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ و محدوده رنگی DCI-P3 اشاره کرد. به گفته شایعات، نمایشگر این گوشی اندازه ۶.۴۳ اینچی خواهد داشت.

این گوشی در روز ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) معرفی خواهد شد و احتمالا تا آن تاریخ، مشخصات بیشتری از آن نیز منتشر خواهد شد. شما درباره ردمی K40 ساخته شده برای گیم و بازی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)