خانهاخبار
هوندا HR-V جدید با پیشرانه هیبریدی رونمایی شد

هوندا HR-V جدید با پیشرانه هیبریدی رونمایی شد

هوندا از نسخه هیبریدی HR-V را برای اروپا رونمایی کرد، به زودی برای ۲۰۲۲ ازین مدل برای آمریکا نیز رونمایی میشود که مشخص نیست چقدر شباهت داشته باشد با نسخه فعلی.
۱۴۰۰/۲/۳

هوندا HR-V جدید اول در اروپا عرضه خواهد شد. هوندا تایید کرده است که نسل بعدی SUV کامپکت HR-V برای آمریکا نیز عرضه خواهد شد. البته که هنوز اطلاعاتی در مورد شباهت آن‌ها با هم وجود ندارد چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ مشخصات پیشرانه و اطلاعات فنی.

image

 

هوندا در بیانیه ای گفت:  «توسعه جانشین هوندا HR-V برای بازار ایالات متحده در حال انجام است. این HR-V جدید برای پاسخگویی به نیازهای متمایز مشتریان آمریکایی طراحی خواهد شد و با هوندا Vezel / HR-V متفاوت خواهد بود که در تاریخ 18 فوریه [مصادف با ۳۰ بهمن ماه] برای مناطق دیگر رونمایی می شود».

ما فکر می‌کنیم این به این معنی است که هوندا 2022 HR-V برای ایالات متحده دارای موتورها و مدل‌های خاص خود باشد و از طراحی جلو و عقب متفاوتی برخوردار باشد. HR-V جدید برای اروپا جذاب تر و مدرن تر از مدل فعلی به نظر می‌رسد؛ جلوی آن دارای جلو پنجره مشبک و در بخش پشتی، صندوق عقب نیز شیب دار شده است که حس اسپرت تری را به ماشین داده است. در این مدل هم مانند مدل قبلی مخزن سوخت مرکزی وجود دارد، این به این معنی است که صندلی‌های عقب و فضای بار آن زیاد است و به اصطلاح هوندا «صندلی‌های جادویی» دارد، منظور هوندا از این اصطلاح این است که صندلی‌های عقب به طور کاملا مسطح خم میشوند و به فضای بار، فضای بیشتری اضافه می‌کنند.

طراحی داشبورد ساده و در عین حال جذاب است ، یک صفحه نمایش برای سیستم پخش به سبک تبلت در مرکز و سه دستگیره برای کنترل جهت تهویه مطبوع در زیر قرار دارد.

اطلاعاتی که هوندا در مورد مشخصات فنی این خودرو داده است، در حال حاضر این است که، پیشرانه هیبردی HR-V همان سیستم دو موتوره‌ای است که در سایر خودروهای هیبریدی این شرکت قرار دارد، مثل CR-V هیبرید و Accord هیبریدی و ...

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نسخه آمریکایی این خودرو و پیشرانه‌اش وجود ندارد. اما به نظر می‌رسد که موتور ۱.۵ لیتری ۴سیلندر توربو، که در Civic و CR-V وجود دارند، انتخاب محتملی خواهند بود و احتمالا در دو نسخه تک دیفرانسیل (دیفرانسیل جلو) و دو دیفرانسیل (چهار چرخ متحرک) عرضه خواهد شد.

هوندا در مورد زمان انتشار جزئیات مربوط به طراحی مجدد HR-V ایالات متحده چیزی نگفته است، اما انتظار می رود در پاییز این موارد را منتشر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)