خانهاخبار
تماشا کنید: تیزری از دکمه‌های گیمینگ ردمی K40 منتشر شد

تماشا کنید: تیزری از دکمه‌های گیمینگ ردمی K40 منتشر شد

مدتی است که خبر‌های بسیاری از گوشی گیمینگ جدید شیائومی در سری ردمی می‌شنویم و حالا ویدیویی از دکمه‌های این گوشی که در هفته آینده به بازار می‌آید، انتشار یافته است.
۱۴۰۰/۲/۳

گوشی گیمینگ ردمی K40 از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره برده و در هفته آینده عرضه شد. با اینکه این گوشی از سری شناخته شده‌ای است، اما از نظر طراحی، دوربین و دیگر ویژگی‌های سخت افزاری قدم تازه‌ای برای ردمی محسوب می‌شود.

image

 

مهم‌ترین ویژگی این گوشی، دکمه‌های فیزیکی گوشه‌ آن هستند که با یک دکمه اسلایدر بیرون آمده و برای گیمینگ کاربرد بسیاری دارند. شیائومی ویدیوی جالبی را از این دکمه‌ها منتشر کرده که نگاهی به آن می‌اندازیم:

به گفته این شرکت، این دکمه‌ها بسیار با کیفیت بوده و کاربر حتی در زمانی که مشغول به گیم نیست نیز می‌توانند با آنها سرگرم شود! آنها در هنگام فشرده شدن صدای خاصی می‌دهند و باز و بسته شدن آنها نیز به صورت آهن‌ربایی است که در مقایسه با سایر گوشی‌های با این قابلیت، نوآوری خوبی به حساب می‌آید.

به گفته پستی که شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، این دکمه‌ها بسیار مقاوم بوده و می‌توانند تا ۱.۵ میلیون کلیک را بدون مشکل تحمل کنند. با توجه به این ویدیو، می‌دانیم که فریم گوشی فلزی خواهد بود و پشت آن احتمالا برای پشتیبانی از شارژ وایرلس، از جنس شیشه است.

نظر شما درباره این گوشی گیمینگ ردمی چیست؟ آیا اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ باشید به خرید آن فکر می‌کنید یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)