خانهاخبار
گروه بهمن شرایط فروش کاپرا برای اردیبهشت را اعلام کرد

گروه بهمن شرایط فروش کاپرا برای اردیبهشت را اعلام کرد

گروه بهمن امروز شرایط جدید خرید خودروی کاپرا را اعلام کرده که در آن، موعد تحویل خودرو هم خرداد ماه اعلام شده است.
۱۴۰۰/۲/۲

وانت کاپرا جزو محبوبترین خودروهای این سگمنت در ایران است که از سال ۱۳۸۹ توسط گروه بهمن مونتاژ و عرضه شده است. کاپرا در واقع یک محصول از شرکت چینی ZXAuto بود که در ابتدا با نام گرند تایگر (Grand Tiger) در چین و برخی بازارهای دیگر جهان به فروش رسید.

گروه بهمن این خودرو را در دو نسخه تک کابین و دو کابین تا سال ۱۳۹۵ عرضه کرد و بعد از آن نسخه فیس لیفت شده کاپرا را با نام کاپرا ۲ به بازار معرفی کرد. وانت کاپرا به یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر که ساخت شرکت میتسوبیشی است با کد موتور 4G69 S4N مجهز است که قدرت این پیشرانه ۱۲۵ اسب بخار و گشتاور آن ۲۰۰ نیوتن متر است.

این خودرو دارای یک گیبرکس دستی ۵ دنده است که در نسخه تک کابین، نیرو را فقط به چرخ‌های جلو و در نسخه دو کابین به چهار چرخ منتقل می‌کند. به عبارت دیگر، نسخه تک کابین دیفرانسیل جلو است و نسخه دو کابین 4WD. بد نیست بدانید که کاپرا در ایران رقبای زیاد و حتی رقبای خیلی قدری هم ندارد و در این رنج قیمتی، گریت وال وینگل ۵ و پیکاپ ریچ یا حتی نیسان پیکاپ و نهایتا پاژن به عنوان رقبای این خودرو یاد می‌شوند. البته که در مقابل پاژن با موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر شاید ضعف قدرتی و موتوری کاپرا به چشم بیاید اما در نهایت کاپرا خودروی کم خرج‌تر و کم دردسرتری نسبت به پاژن است.

با تمام این تفاسیر، گروه بهمن شرایط فروش کاپرا به صورت اقساطی، ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را آغاز کرده است. موعد تحویل خودرو هفته چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

شرایط بهمن موتور برای فروش کاپرا ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)