خانهاخبار
نسخه کامل بازی Horizon Zero Dawn برای کاربران PS4 و PS5 رایگان شد!

نسخه کامل بازی Horizon Zero Dawn برای کاربران PS4 و PS5 رایگان شد!

شرکت سونی در برنامه Play at Home خود بازی‌های بسیاری را برای کاربران رایگان کرده است و آخرین بازی که به این جمع اضافه شده، عنوان تحسین شده و پرطرفدار Horizon Zero Dawn است.
۱۴۰۰/۱/۳۱

از امروز بازی پرطرفدار Horizon Zero Dawn که توسط استودیو گوریلا گیمز ساخته شده، برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رایگان شد. کاربران هر دو کنسول می‌توانند نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان تا تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) به طور دیجیتالی تهیه کنند.

image

 

سونی نسخه کامل این بازی را به طور رایگان عرضه کرده است و این بدین معناست که شما در کنار بازی اصلی، بسته الحاقی The Frozen Wilds و یک آرت‌بوک دیجیتالی نیز دریافت خواهید کرد. برخلاف بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس، بازی‌های رایگان برنامه Play at Home نیازی به عضویت فعال پلاس ندارند و شما در صورت دریافت آنها می‌توانید تا ابد به این بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. در این بازی شما کنترل شکارچی جوانی به نام Aloy را در دست دارید که در دنیایی زندگی می‌کند که چندین سال از وقوع آخر زمان در آن گذشته است و به دنبال حقایق گذشته خود می‌گردد. نسخه بعدی این بازی که Forbidden West نام دارد، امسال برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

image

 

رایگان شدن این بازی بخشی از برنامه Play at Home‌ است که سونی آن را برای تشویق کاربران جهت ماندن در خانه در دوران پاندمی آغاز کرده است. نه بازی دیگر نیز در این برنامه قرار دارند و سونی گفته که تا ماه ژوئن بازی‌های دیگری را نیز به آن خواهد افزود. دسترسی به این نه بازی تنها تا تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) امکان‌ پذیر است و توصیه می‌کنیم که زودتر آنها را دریافت کنید.

درباره برنامه Play at Home و بازی‌های رایگان سونی چه فکری می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)