خانهاخبار
اولین گوشی گیمینگ ردمی در تاریخ ۷ اردیبهشت معرفی خواهد شد

اولین گوشی گیمینگ ردمی در تاریخ ۷ اردیبهشت معرفی خواهد شد

گوشی گیمینگ جدید ردمی شیائومی عضوی از سری K40 خواهد بود که در تاریخ ۷ اردیبهشت معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

ردمی که یکی از زیر برندهای شیائومی محسوب می‌شود، به تازگی جزییات بیشتری از گوشی جدید گیمینگ خود از جمله تاریخ عرضه را منتشر کرده است. این گوشی در تاریخ ۷ اردیبهشت رونمایی خواهد شد و در واقع عضوی از خانواده سری K40 به حساب می‌آید.

نام رسمی آن این طور که به نظر می‌رسد باید شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Version باشد که تفاوت‌هایی با برادران خود در سری K40 دارد. تلفن جدید دکمه‌هایی در کنار خود دارد که وقتی به صورت افقی نگه داشته می‌شود، آن‌ها در قسمت بالایی قرار می‌گیرند. طراحی دوربین نیز متفاوت است، اما ردمی هنوز به ایده استفاده از دو لنز بزرگ پایبند است که البته در این گوشی یک لنز سوم کوچک نیز در وسط این دو قرار گرفته است. دور این لنز‌ها یک چراغ LED تعبیه شده که وقتی حالت گیمینگ مود فعال می‌شود، این چراغ روشن می‌شود و ظاهری زیبا به گوشی می‌بخشد.

image

 

وقتی نوبت به گیمینگ مود می‌رسد باید بدانید که این حالت با یک دکمه فیزیکی فعال می‌شود که در کنار گوشی تعبیه شده است. این اتفاق باعث شده تا دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار بگیرد که البته چندان چیز جدیدی نیست و کاربران به آن عادت کرده‌اند. هفت روز دیگر تا زمان رونمایی از این گوشی باقی مانده است، بنابراین انتطار می‌رود که ردمی ویژگی‌های بیشتری از این گوشی گیمینگ را تا روز رونمایی، معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)