خانهاخبار
تصویر طرح مفهومی آیمک با ظاهری شبیه به آيپد پرو منتشر شد

تصویر طرح مفهومی آیمک با ظاهری شبیه به آيپد پرو منتشر شد

تصویر رندر شده آیمک با نمایشگری تخت، لبه‌های گرد و قرار گرفته روی پایه Pro Display XDR همراه شده است.
۱۴۰۰/۱/۳۱

تنها چند ساعت تا رویداد Spring Loaded اپل باقی مانده است و یکی از محصولاتی که در این رویداد احتمال معرفی آن می‌رود، آیمک با زبان طراحی جدید است. اما پیش از برگزاری این رویداد، تصاویر طرح مفهومی آیمک با ظاهری شبیه به آیپد پرو و امکان قرارگیری روی پایه نمایشگر Pro Display XDR اپل در رسانه‌های خبری منتشر شد.

با حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر، صفحه نمایش تخت و ویژگی‌هایی از این قبیل، این طرح مفهومی از آیمک تا حد زیادی به واقعیت شباهت دارد. در نمای اول، رنگ بندی چندگانه آن را می‌بینیم و از طرف دیگر، نمایشگر آن کاملا آيپد پرو اپل را در ذهن کاربران خاطر نشان می‌کند که روی پایه نمایشگر پرو دیسپلی XDR اپل قرار گرفته است. البته ضخامت بدنه آن از مدل‌های موجود کمتر به نظر می‌رسد و این موضوع به دلیل آن است که از قطعاتی که به برق نیاز دارند خالی بوده و از طریق سیستم خنک کنندگی جدید طراحی شده توسط مهندسان اپل، کلیه عملیات به بهترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد.

image

 

همچنین به جای لبه‌های تیز، شاهد لبه‌های گرد شده‌ای هستیم که این تغییر مطمئنا به مذاق کاربران خوش خواهد آمد و زبان طراحی این محصول نیز مانند آیفون و آيپد پرو خواهد شد. پیش‌تر خبری در مورد رونمایی از آیمک جدید در رویداد امروز مطرح نشده بود. اما با توییتی که توسط یکی از افشاگران با نام L0vetodream مبنی بر بازطراحی آيمک و ارائه آن در رنگ بندی جدید ارسال شد، اخبار پیرامون این محصول مجددا به صدر لیست رسانه‌های خبری نقل مکان کرد.

image

 

یکی از افشاگران مدتی پیش اعلام کرده بود که آیمک جدید در دو سایز مختلف با پردازنده 12 هسته‌ای و بازطراحی شده M1 همراه خواهد بود. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، با قدرتمند ترین محصول مبتنی بر سیستم عامل مک روبرو خواهیم بود که تا به حال توسط اپل تولید شده است. مطمئنا رویداد امروز، یک اتفاق بزرگ در تاریخچه شرکت اپل به حساب خواهد آمد و محصولات زیادی در آن معرفی خواهند شد که در صورت نیاز به اطلاع از این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم مطلب انتظارات از رویداد 31 فروردین اپل را مطالعه کنید.

رویداد کوپرتینویی‌ها امشب رأس ساعت 21:30 به وقت کشورمان به صورت جهانی پخش خواهد شد و اخبار آن در اسرع وقت، در وب سایت خبری جی اس ام انعکاس داده می‌شود. پس این اتفاق داغ و هیجان انگیز را امشب از دست ندهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)