خانهاخبار
احتمالا سامسونگ گلکسی واچ 4 طراحی متفاوتی خواهد داشت

احتمالا سامسونگ گلکسی واچ 4 طراحی متفاوتی خواهد داشت

به گفته برخی شایعات، سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد و دیگر شاهد طراحی عینا مشابه نسل قبلی نیستیم.
۱۴۰۰/۱/۳۰

سامسونگ گلکسی واچ 4 احتمالا شاهد تغییراتی در طراحی خود بوده و مشابه گلکسی واچ 3 نخواهد بود. به گفته The Elec، این شرکت قصد تغییر طراحی پنل نمایشگر در ساعت هوشمند جدیدش را دارد.

مدل ۴۱ میلی متری این ساعت احتمالا باتری ۲۴۰ میلی آمپری خواهد داشت و مدل ۴۵ میلی متری از باتری با ظرفیت ۳۵۰ میلی آمپر بهره خواهد برد. جهت مقایسه، گلکسی واچ 3 از باتری ۲۴۷ میلی آمپری استفاده می‌کرد و مدل ۴۵ میلی متری آن با باتری ۳۴۰ میلی آمپری عرضه می‌شد.

image

 

به گفته این گزارش، سامسونگ SDI و شرکت چینی ATL تامین کنندگان باتری گلکسی واچ 4 هستند. سامسونگ در سال ۲۰۱۷ و پس از فاجعه آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی نوت ۷، همکاری با ATL را که سازنده آن باتری‌ها بود متوقف کرد اما در سال ۲۰۱۹ این دو شرکت روابط کاری را از سر گرفتند. ATL امروزه بخشی از باتری‌های سری گلکسی اس 21 را تامین کرده و برای گجت‌های پوشیدنی و لوازم جانبی سامسونگ نیز باتری تولید می‌کند.

قرار است شرکت ATL فقط باتری‌های مدل ۴۱ میلی متری گلکسی واچ 4 را تولید کند و احتمالا این تصمیم جهت کاهش هزینه‌های تولید بوده است. شایعاتی نیز درباره کنار گذاشتن تایزن توسط سامسونگ و استفاده از سیستم عامل Wear OS گوگل در این ساعت وجود دارد. گفته می‌شود احتمال دارد که این ساعت با قابلیت سنجش قند خون عرضه شود.

گلکسی واچ 3 در ماه آگوست سال گذشته و در کنار سری گلکسی نوت 20 معرفی شد؛ از جانشین آن نیز ممکن است در مراسم آنپکد گلکسی زد فولد 3 رونمایی شود. این مراسم احتمالا در ماه جولای برگزار خواهد شد.

image

 

برخی نیز عقیده دارند که این ساعت هوشمند زودتر معرفی شده و در سه‌ماهه دوم امسال عرضه می‌شود. اسنادی نیز دریافت تاییدیه توسط این ساعت از موسسه Safety Korea منتشر شده بود که به این شایعه دامن می‌زد.

هنوز مشخص نیست که آیا در کنار این ساعت، گلکسی واچ اکتیو 4 نیز معرفی خواهد شد یا خیر. به گفته شایعات، گلکسی واچ اکتیو 4 در مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه می‌شود. سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت‌های هوشمند است و در سال گذشته، در مقام سوم فروش این محصولات پس از هواوی و البته اپل قرار داشت.

درباره مشخصات احتمالی این ساعت هوشمند چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)