خانهاخبار
رزولوشن و نرخ فریم Resident Evil Village برای پلتفرم‌های مختلف مشخص شد

رزولوشن و نرخ فریم Resident Evil Village برای پلتفرم‌های مختلف مشخص شد

بازی جذاب و هیجان انگیز Resident Evil Village روی پلتفرم‌های مختلف با رزولوشن و نرخ فریم‌های متفاوت اجرا خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۹

در جریان رونمایی از بازی Resident Evil Village که در یوتیوب برگزار شد، تنظیمات رزولوشن و نرخ فریم این بازی روی پلتفرم‌های مختلف مشخص گردید.

این تصویر نشان دهنده آن است که محصول جدید شرکت CAPCOM روی آخرین نسل از کنسول‌ها و محصولات جدید، با رزولوشن 4K HDR و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. از جمله دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این ویژگی می‌توان به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اشاره کرد.

زمانی که قدرت و توان کنسول کاهش پیدا می‌کند، به همان نسبت شاهد کاهش رزولوشن و نرخ فریم هستیم. به عنوان مثال ایکس باکس سری اس این بازی را با رزولوشن 1440p با نرخ 45 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. البته بد نیست بدانید که پلی استیشن 4 پرو از ایکس باکس سری اس عقب مانده و Resident Evil Village را با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه نمایش خواهد داد.

در بدترین حالت، این بازی روی ایکس باکس وان با رزولوشن 900p و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد که در مقایسه با نسخه پایه پلی استیشن 4، نرخ آن 15 فریم بر ثانیه کمتر است.

زمانی که ویژگی Ray Tracing در حالت فعال قرار گیرد، نرخ فریم روی کنسول‌های اخیر سونی و مایکروسافت با نام‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با کاهش 15 فریم بر ثانیه‌ای روبرو خواهد شد و به ترتیب به 45، 45 و 30 فریم بر ثانیه خواهد رسید.

image

 

یکی دیگر از اتفاقاتی که در رویداد یاد شده شاهد آن بودیم، بازگشت حالت Mercenaries mode بود که در هنگام عرضه این بازی، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که رزیدنت اویل 4 به صورت VR برای Oculus Quest 2 در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)