خانهاخبار
گوشی‌های ویوو V21 و V21e روز 27 آوریل معرفی خواهند شد

گوشی‌های ویوو V21 و V21e روز 27 آوریل معرفی خواهند شد

شرکت ویوو هفتم اردیبهشت ماه محصولات جدید خود با نام‌های V21 و V21e را معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۸

گوشی هوشمند V21 ویوو اوایل ماه جاری موفق به دریافت گواهی تأیید خود در کشور اندونزی شد و پس از آن، بخش مالزیایی این شرکت اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات این گوشی هوشمند در وب سایت خود کرد. به این ترتیب می‌توان حدس زد که زمان رونمایی از آن کاملا نزدیک است.

این موضوع امروز با انتشار توییتی توسط بخش مالزیایی شرکت ویوو مورد تأیید قرار گرفت. گوشی هوشمند V21 ویوو در کنار مدلی دیگر با نام V21e در تاریخ 27 آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. پیش از این تصور می‌شد که V21 شامل خانواده‌ای از محصولات ویوو باشد و این تیزر تصویری، این موضوع را تا حد زیادی مورد تأیید قرار داده است.

image

 

بر اساس یک گزارشی که هنوز کاملا موثق به نظر نمی‌رسد، گوشی هوشمند V21 ویوو در روز معرفی، در کشور هند نیز عرضه خواهد شد. این محصول از رم اضافه پشتیبانی خواهد کرد و به این ترتیب گوشی هوشمند یاد شده قادر خواهد بود تا در صورت نیاز، حداکثر سه گیگابایت از حافظه داخلی را به عنوان رم مجازی در نظر گرفته و امورات مورد نیاز کاربر را به این ترتیب اجرا کند. دوربین سلفی V21 ویوو به قابلیت فوکوس خودکار روی چشم مجهز بوده و احتمالا در کشور هند با قیمت 25 هزار روپیه (معادل 335 دلار یا 279 یورو) عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)