خانهاخبار
زبان طراحی ویوو V21 به همراه مشخصات دوربین سلفی آن مشخص شد

زبان طراحی ویوو V21 به همراه مشخصات دوربین سلفی آن مشخص شد

گوشی هوشمند ویوو V21 به زودی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. پیش از رونمایی رسمی، برخی مشخصات آن افشا شد.
۱۴۰۰/۱/۲۵

هفته گذشته، گواهی تأیید ویوو V21 در کشور اندونزی صادر و به این ترتیب، تمامی اذهان برای معرفی این محصول آماده شد. امروز بخش مالزیایی این برند چینی تصمیم گرفت تا برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را به صورت رسمی لو دهد.

خوشبختانه در کنار افشای برخی مشخصات، تصاویری از این محصول نیز منتشر شده است که زبان طراحی گوشی‌های هوشمند ویوو در سال 2021 را یادآور می‌شود.

image

 

محصول جدید ویوو با نام vivo V21 تمرکز خاصی روی نازک بودن داشته و می‌توان آن را جزء باریک‌تر محصولات مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) به حساب آورد که توسط شرکت ویوو تا به حال تولید شده است. در حوزه رنگ بندی، با دو رنگ مختلف روبرو خواهیم بود که یکی از آن‌ها، از تم آبی رنگ بهره می‌برد.

در قسمت جلوی بدنه، شاهد یک بریدگی قطره‌ای در داخل نمایشگر هستیم که دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال را درون خود جای داده است. در قسمت پشت، شاهد دوربین سه گانه هستیم که دوربین 64 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر تصویر اپتیکال، نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. گوشی هوشمند vivo V21 از رم هشت گیگابایتی برخوردار است، اما طبق توضیحات ظاهرا قادر است تا 3 گیگابایت از حافظه داخلی را به عنوان مکمل دریافت کرده و به این ترتیب روند اجرای نرم‌افزارها را با نهایت قدرت و بدون لگ، به انجام برساند. البته کاربردی بودن این ویژگی به صورت کامل به ارتباط میان رم فیزیکال و حافظه داخلی UFS دستگاه مربوط می‌شود.

image

 

مطمئنا شرکت ویوو به زودی این محصول را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد و به این ترتیب، برای آگاهی پیدا کردن نسبت به مشخصات سخت‌افزاری اصلی دستگاه نباید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

با توجه به موارد یاد شده در این مطلب، به نظر شما آیا گوشی هوشمند vivo V21 می‌تواند در این حوزه به موفقیت دست پیدا کند یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)