خانهاخبار
آپدیت پلی استیشن 5 با قابلیت‌ها و امکانات جدید از راه می‌رسد

آپدیت پلی استیشن 5 با قابلیت‌ها و امکانات جدید از راه می‌رسد

کنسول جدید سونی با نام پلی استیشن 5 روز آینده میزبان بروزرسانی ویژه‌ای خواهد بود که امکانات و قابلیت‌های جدیدی را با خود به ارمغان می‌آورد.
۱۴۰۰/۱/۲۵

دارندگان کنسول پلی استیشن 5 روز آينده مطمئنا یکی از خوشحال ترین افراد در کره زمین خواهند بود. چرا که بروزرسانی جدید این دستگاه با قابلیت ها و امکانات جذاب از راه خواهد رسید.

به کمک این آپدیت، شما بالاخره قادر خواهید بود تا بازی‌های پلی استیشن 5 را به حافظه اکسترنال USB انتقال دهید. متأسفانه بازی‌ها از طریق حافظه USB حتی با وجود پرسرعت بودن این دستگاه، امکان اجرا را نخواهند داشت. اما استفاده از این روش مطمئنا سرعت بیشتری از دانلود مجدد آن‌ها خواهد داشت.

خوشبختانه مسئولان سونی چندی پیش اعلام کرده بودند که افزایش ظرفیت حافظه کنسول پلی استیشن 5 از طریق درایوهای M.2 نیز امکان پذیر خواهد بود. این درایوها از سرعت چشمگیری برای اجرای بازی‌ها برخوردار خواهند بود. اما هنوز تاریخ دقیقی برای پشتیبانی از این ویژگی اعلام نشده است.

image

 

در آپدیت ماه آوریل پلی استیشن 5، همچنین شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید در حوزه مجازی هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به cross-generation share play اشاره کرد. به کمک این ویژگی شما می‌توانید دوستان خود را روی آخرین نسل از کنسول‌ها هنگام انجام بازی‌های مختلف مشاهده کرده یا حتی کنترلر دستگاه خود را به صورت مجازی به آن‌ها بسپارید.

در نهایت شاهد اضافه شدن امکانات شخصی سازی هستیم. به این ترتیب شما می‌توانید منوی Game Base تر و تمیزتری را تجربه کنید، در هنگام چت امکان بی صدا کردن یا پایین آوردن صدا فراهم شده است و به عنوان مهم ترین گزینه، می‌توان به قابلیت پنهان کردن بازی‌ها از چشم دیگر افراد اشاره کرد.

15 آوریل مصادف با بیست و ششم فروردین ماه، آپدیت جدید پلی استیشن 5 از سوی سونی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. خوشحال می‌شویم اگر پس از انجام این بروزرسانی، تجربیات خود از کار با آن را با ما و دیگر خوانندگان رسانه خبری جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۴۰۰/۱/۲۷
یه طوری میگین خوشحال ترین افراد کره ی زمین انگار چی می خواد بشه... بابا یه اپدیته ... ????????????????????????