خانهاخبار
رندرهای جدید آيفون 13 پرو، ناچ کوچک‌تر آن را به نمایش گذاشت

رندرهای جدید آيفون 13 پرو، ناچ کوچک‌تر آن را به نمایش گذاشت

آیفون 13 پرو اپل احتمالا با شاسی ضخیم‌تر و ناچ کوچک‌تری نسبت به مدل پیشین روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۵

گزارشی که در روز سه شنبه منتشر شد، تصویری از مدل رندر شده آیفون 13 پرو را با خود به همراه داشت و به این ترتیب مشخص گردید که این محصول در مقایسه با نسل پیشین، از ناچ کوچک‌تر در قسمت بالای نمایشگر و بدنه‌ای با ضخامت بیشتر بهره‌مند خواهد بود.

وب سایت 91 Mobiles با کسب اطلاع از شخصی که تمایل داشته تا نامش فاش نشود، تصویر رندر شده آيفون 13 پرو را به نمایش گذاشت و به این ترتیب، شاهد زبان طراحی خانواده آیفون 12 با کمی تغییرات جدید هستیم.

در این تصویر محصولی با زبان طراحی آشنا را می‌بینیم که از لبه‌های تخت بهره می‌برد و محفظه مربوط به دوربین به همان حالت مربعی با گوشه‌های گرد باقی مانده و در اطراف نمایشگر نیز شاهد حاشیه‌های بسیار کمی هستیم. اما اگر به قسمت بالای نمایشگر دقت کنید، بریدگی داخل صفحه نمایش که اپل آن را ناچ می‌نامد، نسبت به نسل پیشین کوچک‌تر شده و محل اسپیکر بالایی نیز تغییر پیدا کرده است. این سبک از طراحی روز گذشته به واسطه انتشار تصویر رندر شده آیفون 13 نیز مشاهده شده بود.

image

 

شایعات پیشین حاکی از آن بود که طراحان کوپرتینویی، اسپیکر را از قسمت مربوط به سنسورها که درون ناچ قرار می‌گیرد، خارج کرده و آن را به حاشیه‌های اطراف نمایشگر خواهند برد و به این ترتیب، شاهد بریدگی کوچک‌تری خواهیم بود. در تصاویری که دیروز و امروز از خانواده آیفون 13 لو رفته، می‌توانیم این تغییر را به صورت عملی ببینیم.

ضخامت آیفون 13 پرو در مقایسه با نسل پیشین حدودا 0.2 میلیمتر افزایش پیدا خواهد کرد و یکی از گمانه زنی‌ها در این مورد، به افزایش ظرفیت باتری مربوط می‌شود. مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس محصولات اپل معتقد است که این شرکت آمریکایی، به فناوری LCP soft board batteries در سال 2021 مهاجرت خواهد کرد و به این ترتیب، باتری آیفون‌های جدید از ظرفیت بیشتری بهره‌مند خواهند بود. البته هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی، تا چه اندازه روی ابعاد سلول‌های باتری تأثیر گذار خواهد بود.

وب سایت 91 Mobiles اخیرا وارد حوزه افشای اسرار شرکت اپل شده است و سابقه آن‌ها در این زمینه، آنچنان که باید و شاید مشهود نیست. طبق اخبار منتشر شده، اپل در تاریخ 20 آوریل مصادف با سی‌ و یک‌ام فروردین ماه رویدادی را برگزار خواهد کرد، اما مطمئنا اثری از آیفون‌های جدید در این اتفاق نخواهد بود و معرفی این محصولات در فصل پاییز طبق سنت هر ساله انجام می‌پذیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)