خانهاخبار
وان پلاس 9 پرو با مشکلات گرمایش بیش از حد روبرو است!

وان پلاس 9 پرو با مشکلات گرمایش بیش از حد روبرو است!

پرچمدار جدید OnePlus با نام وان پلاس 9 پرو با مشکلی عجیب همراه است که راه حل آن، به زودی ارائه می‌شود.
۱۴۰۰/۱/۲۴

این روزها تعداد زیادی از خریداران وان پلاس 9 پرو با یک مشکل بزرگ با گوشی هوشمند خود روبرو شده‌اند. بسیاری از این افراد گزارش داده‌اند که محصول خریداری شده با گرمایش زیادی در برخی موارد همراه می‌شود. اما خبر خوش این است که مسئولان وان پلاس از این موضوع ابراز اطلاع کرده و راه حل این موضوع را به زودی ارائه خواهند کرد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تعداد زیادی از کاربران و خریداران وان پلاس 9 پرو از داغ شدن بیش از حد گوشی هوشمند خود ابراز شکایت کرده‌اند. یکی از این افراد، اعلام کرده است که در هنگام فیلم برداری با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60fps بوده است که به دلیل داغ شدن بیش از حد دستگاه، تنها امکان ضبط یک دقیقه‌ای برای وی فراهم شده است. اما شخصی دیگر در هنگام تابش نور آفتاب و در محیط بیرونی، به دلیل داغ شدن بیش از حد وان پلاس 9 پرو حتی امکان گرفتن یک عکس را نداشته است.

image

 

پیام داغ شدن گوشی هوشمند در چنین مواردی روی صفحه نمایش ظاهر شده و به صورت خودکار، برخی امکانات دستگاه از جمله دوربین را از کار می‌اندازد.

برخی کاربران همچنین در هنگام شارژ شدن وان پلاس 9 پرو با این مشکل مواجه شده‌اند. تعدادی از خریداران این محصول نیز در هنگام انجام تنظیمات اولیه با این پیام هشدار روبرو شده‌اند که این مورد در نوع خود جای تعجب بسیاری را به همراه دارد!

در بعضی موارد، داغ شدن بدنه این گوشی هوشمند سبب از دست رفتن میزان قابل توجهی از شارژ باتری شده است. اما خوشبختانه وان پلاس اعلام کرده که از مشکلات یاد شده اطلاع دارد و احتمالا با یک بروزرسانی نرم‌افزاری، این مشکل داغ شدن بیش از حد را رفع خواهد کرد.

در هفته گذشته، آپدیت Oxygen OS 11.2.3.3 برای دارندگان سری وان پلاس 9 عرضه شد و تا حدودی این مشکل را برطرف کرد. اما نسخه دوم این آپدیت به صورت OTA ظرف هفته‌های آتی منتشر خواهد شد و به این ترتیب، مشکل یاد شده به صورت کامل رفع خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)