خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 در ماه جولای رونمایی می‌شوند

گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 در ماه جولای رونمایی می‌شوند

دو محصول جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 حدودا دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شوند.
۱۴۰۰/۱/۲۳

سامسونگ همزمان با رونمایی از خانواده گلکسی اس 21، زمان معرفی محصولات خود را حدودا یک ماه جلوتر آورد و حالا به نظر می‌رسد که موعد معرفی گوشی‌های هوشمند سری زد با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 نیز زودتر از موعد مقرر، معرفی خواهند شد. منبع خبری کره‌ای با نام The Elec به تازگی گزارش داده است که هر دو محصول یاد شده، در ماه جولای به صورت رسمی طی رویدادی رونمایی می‌شوند.

image

 

در این گزارش همچنین آمده است که گوشی‌های هوشمند جدید سری زد سامسونگ به پنل LTPO، دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر و قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن مجهز خواهند بود. چنین مواردی پیش‌تر به عنوان شایعات در رسانه‌های خبری مطرح شده بود. باتری دوگانه گلکسی زد فلیپ 3 هم با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گلکسی زد فولد 2، شاهد کاهش ظرفیت آن خواهیم بود.

البته ممکن است یکی از دلایل کاهش ظرفیت باتری، پایین آوردن ابعاد، ضخامت و وزن نهایی این محصول باشد. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی زد فولد 2 از نمایشگر 7.6 اینچی بهره می‌برد و حالا طبق این گزارش، باید انتظار نمایشگر 7.55 اینچی در نسل جدید این گوشی هوشمند را داشته باشیم.

این موارد به عنوان شایعاتی پیرامون Galaxy Z Fold 3 مطرح شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گذشت زمان، مهر تأییدی روی آن‌ها خواهد زد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)