خانهاخبار
آیفون 11 پرو با ایرادی در طراحی، با قیمتی سرسام آور به فروش رسید

آیفون 11 پرو با ایرادی در طراحی، با قیمتی سرسام آور به فروش رسید

یک دستگاه آيفون 11 پرو که لوگوی اپل به صورت نسبتا مایل روی آن چاپ شده، با قیمتی عجیب فروخته شد.
۱۴۰۰/۱/۲۲

توییتی که توسط Internal Archive به تازگی ارسال شده، از این موضوع حکایت دارد که آیفون 11 پرو با قیمت 2700 دلار به فروش رسیده است. این مبلغ، حدودا 2.7 برابر رقمی است که در ابتدای عرضه، توسط مدیران اپل برای این محصول در نظر گرفته شده بود. اما چه موضوعی باعث شده تا آیفون 11 پرو با چنین مبلغی توسط شخصی خریداری شود؟

شاید برای شما عجیب باشد، اما یک ایراد کوچک در طراحی باعث ایجاد چنین اتفاقی شده است. اگر به پشت بدنه این محصول دقت کنید، لوگوی اپل با کمی زاویه نسبت به حالت عادی در قسمت مربوطه چاپ شده است و همین موضوع باعث شده تا قیمت آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و توسط شخصی نیز خریداری شود. اکانت Internal Archive مدعی شده است که چنین مشکلی، از هر 100 میلیون آیفون تنها روی یک دستگاه روی می‌دهد.

 

حالا که توجه شما کاملا جلب شده است، بد نیست بدانید که هاله سبز رنگی که روی نمایشگر آیفون‌های 2020 (خانواده آیفون 12) شاهد آن بودیم، با عرضه هفتمین نسخه آزمایشی از آی او اس 14.5 بدتر از پیش شده است. نسخه عمومی این پلتفرم در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این معضل عجیب همچنان ادامه‌دار خواهد بود یا بالاخره کاربران، امکان مشاهده تصویری درست و واضح را خواهند داشت یا خیر.

image

 

همان طور که می‌دانید، برخی آیفون‌ها با از کار افتادن فیس آیدی همراه شده‌اند و به این ترتیب کاربران برای ورود به محیط سیستم عامل، باید هر بار رمز عبور دستگاه را وارد نمایند. اما چنین معضلی در آی او اس 14.5 برطرف شده و در صورتی که از اپل واچ استفاده می‌کنید، می‌‌توانید در هنگام همراه داشتن ماسک روی صورت بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، به کمک همراه داشتن اپل واچ روی مچ دست، قفل نمایشگر آیفون را باز کرده و به این ترتیب به امورات خود رسیدگی کنید.

در آپدیت جدید همچنین شاهد قابلیت App Tracking Transparency یا ATT هستیم که از شما در مقابل ردیابی شدن توسط اپلیکیشن‌های سوم شخص محافظت خواهد کرد. تحقیقات نشان داده است که تنها 32 درصد کاربران، نسبت به غیر فعال بودن این گزینه تمایل خواهند داشت و شرکت‌هایی از جمله فیس بوک، از شنیدن چنین خبری نسبتا خوشحال خواهند شد. چرا که از طرف دیگر، قریب به 68 درصد درآمد خود را به این ترتیب از دست خواهند داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۴۰۰/۱/۲۲
یه جوری گفتی سرسام آور گفتم بالا میلیون دلار !!!! چه وضع جوووووو هست !!!