خانهاخبار
عکس‌هایی از گوگل پیکسل واچ با نمایشگر دایره‌ای لو رفت

عکس‌هایی از گوگل پیکسل واچ با نمایشگر دایره‌ای لو رفت

پس از شایعات فراوان، رندر‌هایی از پیکسل واچ توسط یکی از لودهندگان معتبر منتشر شده‌اند که به آنها و مشخصات احتمالی این ساعت نگاهی می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۱/۲۲

سالهاست شایعات بسیاری درباره پیکسل واچ، ساعت هوشمند احتمالی گوگل می‌شنویم؛ شاید امسال بالاخره اوضاع تغییر کند و شاهد عرضه رسمی این محصول باشیم. یوتوبر و لو‌دهنده‌ای به نام Jon Prosser، که سابقه خوبی در زمینه انتشار اطلاعات دستگاه‌های پیکسل دارد، رندر‌هایی از این محصول را منتشر کرده است.

image

 

Prosser ادغا می‌کند که عکس‌هایی از این ساعت هوشمند که با کد Rohan شناخته می‌شود را دریافت کرده است؛ اما از نظر قانونی اجازه انتشار آنها را ندارد و به همین دلیل رندرهایی با جزییات فراوان از این محصول منتشر کرده است.

این عکس‌ها یک طراحی مدرن با صفحه نمایش دایره‌ای و فریمی که احتمالا فلزی است را نشان می‌دهد. به نظر می‌آید گوگل از شیشه خمیده 2.5D در این مخصول استفاده کرده و این ساعت برخلاف ساعت‌های سامسونگ و هواوی، هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر ندارد.

image

 

دکمه چرخانی مانند Digital Crown اپل واچ در سمت راست این ساعت دیده شده و احتمالا از آن در کنترل دستگاه استفاده خواهد شد. به گفته بسیاری گوگل قصد بازطراحی رابط کاربری Wear OS را دارد و Prosser می‌گوید رابط کاربری به تصویر کشیده شده در این رندرها، مشابه چیزی است که وی در عکس‌ها دیده است.

image

 

یکی از جملات تبلیغاتی گوگل برای پیکسل واچ، «اتحاد بین سخت افزار و نرم افزار است» و احتمالا به این معناست که این ساعت از پردازده‌ای که توسط گوگل طراحی شده استفاده خواهد کرد. پیکسل واچ از نظر شخصی‌سازی امکانات فراوانی خواهد داشت و به گفته Prosser، گوگل بیش از ۲۰ بند متفاوت را در کنار این ساعت عرضه خواهد کرد. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، پیکسل واچ می‌تواند یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ باشد.

image

 

گوگل احتمالا این ساعت را در ماه اکتبر و در کنار پرچمدار جدیدش یعنی پیکسل 6، معرفی خواهد کرد. البته Prosser هشدار می‌دهد که احتمال تاخیر خوردن این محصولات نیز با توجه با سابقه گوگل در زمینه وجود دارد. گوگل در سال گذشته نیز بارها تاریخ عرضه پیکسل 4a را به عقب انداخته بود و سرانجام در ماه آگوست آن را عرضه کرد.

شما درباره این ساعت هوشمند چه فکر می‌کنید؟ آیا پیکسل واچ می‌تواند باعث احیای پلتفرم Wear Os شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)