خانهاخبار
بازی Days Gone 2 ساخته نخواهد شد

بازی Days Gone 2 ساخته نخواهد شد

استودیو Sony Bend که سازندگان بازی Days Gone هستند، در تلاش خود در جهت قانع کردن سونی برای ساخت نسخه بعدی این بازی ناکام مانده و احتمالا پس از این روی پروژه دیگری کار خواهند کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۱

با توجه به گزارشات، نسخه بعدی بازی Days Gone ساخته نخواهد شد. سازندگان این بازی یعنی استودیو Sony Bend، جلسه‌ای با مدیران خود در سونی جهت ساخت ادامه این بازی انحصاری داشته‌اند اما موفق به جلب نظر آنها نشده و به نظر می‌آید نسخه بعدی این بازی ساخته نخواهد شد.

این بازی که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، موفق به فروش مناسب و سودآوری برای شرکت سونی شده بود اما دوره ساخت آن بیش از حد انتظار به طول انجامید و به دلیل مشکلات و باگ‌های فراوان در هنگام عرضه، نقدهای خیلی مثبتی دریافت نکرد. این عوامل احتمالا موجب این شده تا سونی ادامه این سری را به سود خود نبیند.

image

 

به جای کار روی Days Gone 2، سونی برخی از اعضای استودیو Sony Bend‌ را برای کمک به ناتی داگ برای یک پروژه مولتی پلیر، که احتمالا همان بخش چند نفره The Last of Us Part II باشد، فرستاده است. عده دیگری از این تیم نیز تحت نظارت ناتی داگ روی یک بازی آنچارتد جدید کار خواهند کرد.

این تقسیم کار به مذاق بعضی از کارمندان این استودیو خوش نیامده و آنها از سمت خود استعفا داده‌اند؛ برخی نیز از ترس اینکه در آخر با تیم ناتی داگ ادغام شوند، درخواست کردند تا روی این پروژه کار نکنند. حالا به نظر می‌آید که استودیو Sony Bend در حال کار روی بازی جدیدی است و وضعیت پروژه جدید آنچارتد نیز فعلا نامشخص است.

بازی Days Gone از نظر فروش عملکرد مناسبی داشت و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آمد. مدتی پیش، این بازی با توجه به سیاست تازه سونی برای آوردن بازی‌های انحصاری خود به پلتفرم‌های دیگر، بر روی PC نیز عرضه شد. اما طراحی این بازی بیش از چهار سال به طول انجامید و با وجودی که این زمان برای بازی‌های بزرگ و پرهزینه چندان عجیب نیست؛ ولی همچنان با توجه به نتیجه نهایی و نقدهای ناامید کننده دریافت شده توسط این بازی، کمی زیاد است.

نظر شما درباره کنسل شدن نسخه بعدی این بازی چیست؟ آیا Days Gone را تجربه کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)